RandiA Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Lumix GF3 - er det noen måte å slå av touch screen funksjonen på det? Har ikke kameraet selv, men prøvde å lete i en manual på nett, fant ikke noe om det. En venninne har kameraet og har problem med at hun stadig kommer borti noe på skjermen som lager problemer. F.eks hun har WB på Auto, så har hun plutselig "touchet" borti noe og fått helt gal WB på bildene sine.Hun trodde hun ville like slik touch og at det var lettvint, men ikke når man er uøvd og stadig kommer borti noe. Jeg har GX1 og ville ikke hatt touch - håper det ikke er det på modellen GX7 som jeg har tenkt å kjøpe. PS. Plasserte visst denne feil først, i Diskusjonstråd for MicroFourThirds...... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Ser ikke ut som du kan slå den 100% av, kanskje første funksjon kan brukes. Touch settingsTouch quick menu (on/off) - enable or disable the touch-based Quick Menu Defocus control (on/off) - whether you can use the background blur feature using the touchscreen Touch shutter (on/off) - whether you can take a photo by touching an area on the LCD Touch AF (on/off) - whether you can focus by touching the LCD Touch guide (on/off) - whether descriptions of the touch features are shown on the LCD Touch scroll (Low, high speed) - how quickly you swipe through images in playback mode Endret 10. juni 2014 av Nautica Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Nautica, fant du dette i menyen på kamera GF3????? Har lett der jeg, fant bare: Touch guide (on/off) , og skrudde denne på off, hva nå det innebærer. Hvis dette er for GF3, hva bør man sette de ulike på da? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Søkte og fant denne reviews hvor dette var skrevet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Takk skal du ha, Nautica - jeg har overbrakt linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå