GroKoDilla Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Escape Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Vet ikke helt hva du har gjort her, men tøft ble det:-) Fin malerisk effekt. Blikket (ihvertfall mitt...) blir dratt mot det røde på nebbet, noe som gjør at dette bildet har et godt blikkfang. Er normalt sett ikke veldig glad i Photoshoppede bilder, men det finnes heldigvis unntak..... Godt jobba:-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Vet ikke helt hva du har gjort her, men tøft ble det:-) Fin malerisk effekt. Blikket (ihvertfall mitt...) blir dratt mot det røde på nebbet, noe som gjør at dette bildet har et godt blikkfang. Er normalt sett ikke veldig glad i Photoshoppede bilder, men det finnes heldigvis unntak..... Godt jobba:-) Hehe... TAkk skal du ha! Skal vel ikke egentlig avsløre slike "triks", men siden du lurer, så er det faktisk bare flaksen og en noe hard cropping av en "fiasko" som skapte dette produktet ;-) Alt jeg har gjort er å skarpe opp bildet og forsterket fargene en liten tanke. (Lastet opp orginalversjonen også for morro skyld :-) (Har ikke photoshop, men utforsker GIMP - hvor rammen kommer fra) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 :-) Morsom variant ble det ihvertfall. Litt gøy når våre små fiaskoer kan bli til "noe" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg