The Little Lucid Moments Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Sånne sukkershots som Jeger, Baileys, Cointreau etc... er bare kvalmende. Jeg ligger helt unna. I stedet for én liten shot / et lite glass kan jeg drikke en hel øl. Med samme grad av forgiftning. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Sånne sukkershots som Jeger, Baileys, Cointreau etc... er bare kvalmende. Jeg ligger helt unna. I stedet for én liten shot / et lite glass kan jeg drikke en hel øl. Med samme grad av forgiftning. nå vet jeg ikke med deg, men etter jeg begynte å drikke mørkt og byttet ut pilsen med fatøl, så klarer jeg nesten ikke å drikke vanlig lyst øl. Forferdelig søtt Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 nå vet jeg ikke med deg, men etter jeg begynte å drikke mørkt og byttet ut pilsen med fatøl, så klarer jeg nesten ikke å drikke vanlig lyst øl. Forferdelig søtt Syns da det er godt det og, men det er absolutt best når man er tørst... Lenke til kommentar
Swendsen Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Lær deg å like øl! Ta med deg et par-3 halvlitere med Carlsberg. Enkel øl å starte med! Du kan jo også ta med to/tre/fire forskjellige typer øl for å finne ut hva du syntes er best. Husk at øl er best når de nylig er tatt ut av kjøleskapet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå