jh_ Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 jeg har 2 pc'er som er koblet tilen router, den ene pc'en (#1) har win2k, og den andre (#2) har winME (faktisk), #1 kommer inn på #2, men når jeg prøver å komme inn på #1 fra 2, så kommer en denne "Du må angi passord for å opprette denne koblingen -Ressurs: JHIPC$ -Passord" jeg prøvde å trykke "ok" men da stod det at det var feil passord, og jeg har ikke noe passord på #1, prøvde å bare skrive inn noe også..men nei, hva kommer dette av? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 For å logge på en Win2k maskin må du angi brukernavn og passord til en bruker på Win2k maskinen. Du kan opprette en ny eller bare bruke administrator f.eks Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 dere skulle sett fish:// + ssh... Nei det glemte jeg, dette var Windows du må riktignok vite IP eller navn, men HERREGUD så digg! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 objorkum: hehe, takk skal du ha :smile: Tenkte ikke på at jeg måtte lage en bruker med samme brukernavn som den som skulle inn på meg, men nå er det klart Funker fint nå! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 user = Guest psw. = ingenting virker ofte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå