andnet Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg skal forfriske pc`n min med nye komponenter... Etter å ha lest hardware sine anbefalinger tenkte jeg ut at jeg skulle satse på: Epox EP-8RDA+ AMD Athlon XP 2500+ (Barton) Twinmos pc3200 512mb RAM Hvordan er Epox kortet i forhold til Abit NF7 v2.0, er det et bedre kjøp med Abit kortet evnt. andre kort under tusen lappen? Vilke vifte bør jeg ha til cpu`n ved overklokking? Vifta som følger med i Boxed versjonen er vel litt svak...? takker for alle svar Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Dropp Epox, og kjøp heller Abit NF7-S v2.0, skjøper du deg en SLK ribbe med ei 92mm vifte oppå. Merk det at du bør kjøpe Twinmos med winbond. Epox kortet har gode klokkeegenskaper, men Abit er bedre Lenke til kommentar
hans A Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvorfor winbond? De koster +100,- per 256MB brikke. Hvor mye ligger det egentlig i "winbond" minne? Ser rammen faller kraftig i pris nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå