2mas- Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kan jeg printe ut bilder selv og få noe lignende etches som dei har på microplex? Har lyst åp noen egne bilder inn der . Og helst med farge visst det hadde gått ann. www.miroplex.no ->Casemods->etches Lenke til kommentar
daho Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kan jeg printe ut bilder selv og få noe lignende etches som dei har på microplex? Har lyst åp noen egne bilder inn der . Og helst med farge visst det hadde gått ann. www.miroplex.no ->Casemods->etches Slik? Lenke til kommentar
2mas- Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Jepp,takk daho. Er det noen som har testet dette eller noe lingnende? Lenke til kommentar
kyre Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 De etchene de har på microplex er plota i folie (skjert ut med en spesiel maskin) du kan få tak i sån folie mangen steder (skilt makere) men hvis du ikke har en ploter (maskinen du skjerer ut folien med) så har du en helsikes jobb i å få det pent btw jeg har tilgagn på en ploter Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 det skulle vel gå ann til å kopiere etch'ene med sprittusj på kabinettet eller vinduet? jeg har tenkt å gjøre dette en dag jeg gidder hvertfall, jeg kan poste bilder av resultat også, jeg har ikke vindu though. Lenke til kommentar
3k Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Fy ****** de etchene å pcene på den sia var jævla najs ass... ! Godt gjort... Lenke til kommentar
bajas1234 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Fy ****** de etchene å pcene på den sia var ******* najs ass... ! Godt gjort... Så legg ut bilder om du skal vere så forbanna stolt DA!!!!! Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 kan du ikke bare se selv da...(tror han mente på de "hjemmelaga") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå