Dvd-jesus Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 har ett lite spørsmål her, la nettop inn win98se å alt funker som det skal forutnom lyden. noen som har noe forslag til hva jeg kan/skal gjøre? er ett integrert lydkort. driverne hos msi funker ikke. :-? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvis du forsøker med et bedre emnefelt så vil du nok få flere svar, jeg har gjulpet deg litt på vei og endret på emefeltet slik at du kansje vil få litt mer hjelp Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Fulgte det ikke med en cd med alle driverene? Hovedkort med intigrerte komponenter sender alltid med en disk med alle driverene... Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvilken versjon av Windows var på maskinen før. Hva hetter maskinen? Hva hetter hovedkortet? Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 MSI kortet, heter sikkert MSI, siden han hadde funnet drivere på MSI sine sider. da er vel lydkortet integrert på hovedkortet tenker jeg. har du huska på å aktivert lydkortet ditt da? ikke sikkert at du trenger det men. isåfall det gjør du ved å høyreklikke på min datamaskin og velg egenskaper. nå er jeg ikke 100% sikker på hvordan du gjør det i Windows 98 da jeg ikke sitter med Windows 98 hele tia. men, mener å huske at det skal stå noe om maskinvare og enhetsbehandling der. iallefall, der kan du se om det er noen av komponentene som ligger under andre enheter. hvis det gjør det så avinstallerer du disse å restarter maskina di. da for du beskjed om at den har funnet nymaskinvare. da er det bare å installere driverne. Lykke til. det du også kan sjekke om er om det rette lydkortet er aktivert under lydinnstillingene dine. til meg, så fikk jeg ikke noe lyd fra høytallerne når jeg installerte Windows, dette var fordi at feil lydkort var aktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå