pellekake Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg har tenkt å avslutte et utdrikkingslag i Drammen om ikke så altfor lenge, og har da funnet frem til Henriks som et egnet sted for å synge karaoke. Nå viser det seg selvsagt at Henriks ikke fins lengre, og at Yayas har overtatt lokalene. Det jeg lurer på da, kjære venner i Drammen, er om det er andre steder i Drammen sentrum (om det er noe som heter Drammen sentrum) som har åpen mikrofon en vanlig lørdag kveld? På vibb.no finner jeg et sted i Krogstadelva, men det blir for langt unna. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Pubben midt på torget som er oppfor Lauritz (husker ikke navn) har karaokeaftener hvertfall. Gikk forbi der sent fredag kveld og hørte noe veldig falsk synging. Det er på motsatt side av torget som alle spiseplassene er. Endret 10. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Gammel tråd. Men nå er karaoke skikkelig in i Drammen :-) The Lounge: Onsdag og fredag fra 20 til 03 med Henrik som karaokevertUnique: Fredag fra 20 til 03 med Tor Kristian / Tom Roger som karaokevertHuset i Konnerudgata: Lørdag fra 20 til 23 med Lars-Erik som karaokevertJeg kan også hjelpe til å legge til rette hvis dere vil ha noe privat: http://karaoke.osterud.name Lenke til kommentar
Maskinintelligens Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Er Henrik samme person som eide Henriks karaokebar? Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Er Henrik samme person som eide Henriks karaokebar? Nei. De som drev Henriks er de som hadde Unique (som også har karaoke). Henrik som driver The Longe hadde karaoken på Huset i Konnerudgata før, men nå driver han The Lounge. For øyeblikket er det jeg som har karaoke på Huset (inntil vi ser om det er "liv laga" :-) Lenke til kommentar
Maskinintelligens Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Takk for informasjonen! Jentegjengen min er så glad i karaoke og de gutta som er gode på det forfører oss hele tiden, så vi tar nok turen innom når muligheten byr seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå