guggen45 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Er de noen som kan avse en kopi av CD som følger med dette hovedkortet. Har hentet lyd driver, men mangrer driver til nettverkskortet som er standard integrert på kortett. Får opp melding om ny hardware hver gang jeg starter opp PC. Skall installere ADSL her og trenger driver til hovedkrtet for jeg ønsker og bruke de interne netverkskortet. Jeg sender en CD tilbake pluss porto. Hilsen Kåre. Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Laste ned fra ASUS hjemmeside. Alt skal ligger der. Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det lå ulike LAN drivere der så du får se hvem du skal ha. Her har du linken http://www.asus.com.tw/support/download/it...33&Type=Drivers Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Du kan sansynligvis bruke den nyeste av dem som passer ditt os Lenke til kommentar
guggen45 Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg får bare feil når jeg prøver og laste ned LAN driveren når jeg kommer til ca 47% og brytes. Har noen denne CD ???????????????????????????????????????? Hilsen Kåre Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Send meg adresssen da så kan jeg sende cd'n lastet den ned som zip fil men den ligger unzippet i mappen ved siden av :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå