VeXx Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ro, ro til fiskeskjær, mange fisker får vi der. Tror du har missforstått litt. Du får ikke så mange fisker i fiskeskjær lenger. Blir jo ikke sletta fra min quote. Quotes kan fakes. Bare se her. Jeg har lastet ned Max Payne 2 fra DC. Du finner den på Snacks Hubben (se link for adresse, bare uten www). Spesielt brukeren [bBB]HarMaxPayne2. [Melding til Moderator] Hubben og adressa er bare et eksempel. Jeg tar ikke ansvar for om denne hubben faktisk eksisterer. Dette er ikke et bevisst i såfall. [/Melding til Moderator] :wink: Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har mp2 og commandos 3 når jeg kommer hjem gitt.. så mr. US ligger ikke så langt foran. gleder meg! Max Payne med physics, sjeeeef. gleder meg faktisk mer til Kung Fu Mod til mp2 Max Payne's signature slow motion gunplay has been improved on every level. Get ready for Bullet Time 2.0. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Merkelig at denne tråden ikke er blitt stengt enda, diskusjonen er sporet helt av.. Men tilbake til diskusjonen, er det mp i MP2?? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Merkelig at denne tråden ikke er blitt stengt enda, diskusjonen er sporet helt av.. Men tilbake til diskusjonen, er det mp i MP2?? Nope.. Single-player er sinnsvakt bra Lenke til kommentar
stranden Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 det er bullettime som er max payne.. spillet hadde ikke vært spesielt i DET HELE TATT uten.. bare arti å sitte med bullettime å gjøre mission om igjen bare for bullettime er arti bullettime! Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 stranden, det er i så fall din mening, spillet har utrolig bra grafikk, spesielt 1ern var revulusjonerende når det kom. det er også skøy med måten spillet er bygget opp, synes jeg iaf. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg har det! Trengte ikke kjøpe det! Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Må man ikke ha et ganske heavy skjermkort for max payne 2? Hva er minstekravet for å kjøre på default settings? Lenke til kommentar
svaamaas Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Pc min er tung, saa eg lurer paa om 20 kg er "heavy" nok. Rekner du med skjermen ogsaa????? :lol: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Må man ikke ha et ganske heavy skjermkort for max payne 2? Hva er minstekravet for å kjøre på default settings? det går faktisk helt strøkent i default på en dell500m med integrert intel grafikk, 1024x768, har jeg lest. Lenke til kommentar
simes Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg har det! Trengte ikke kjøpe det! Herre.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Pc min er tung, saa eg lurer paa om 20 kg er "heavy" nok. Rekner du med skjermen ogsaa????? :lol: Haha, (Not funny!) Btw. får det imorgen! :-) Lenke til kommentar
svaamaas Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Pc min er tung, saa eg lurer paa om 20 kg er "heavy" nok. Rekner du med skjermen ogsaa????? :lol: Haha, (Not funny!) Btw. får det imorgen! :-) Btw. Har det!!! I thought it was funny, Ich dachte, daß es lustig war, Eu pensei que era engraçado, Pensé que era divertido, J'ai pensé qu'il était drôle, Ho pensato che fosse divertente, (Eg syntest det var moro.) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Btw. Har det!!! I thought it was funny, Ich dachte, daß es lustig war, Eu pensei que era engraçado, Pensé que era divertido, J'ai pensé qu'il était drôle, Ho pensato che fosse divertente, (Eg syntest det var moro.) Heter det ikke morosamt og ikke moro? Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hmmm...merkelig at denne tråden ikke er stengt for lengst. Men jeg er enig, det er sinnsvakt bra. Har tatt meg friheten å teste det, men garanterer at jeg skal kjøpe dette når det kommer i butikkene her til lands! Eneste negative jeg kan si er måte Max beveger/hopper sidelengs på. Det ser litt snodig ut. KJØP SPILL DERE SPILLER, ELLERS TAR KONSOLLENE OVER!! Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Er grafikken syk eller ? Beste nå til dags ? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Min mening om spillet er at det er vanvittig bra!! Grafikken er helt konge. Historien er oppfølger fra MP1, og man burde følge med på all dialogen og "tegneserierutene" som kommer opp under spillet. Kanskje litt vanskelig når man sitter og spiller og er ivrig, men man får så mye mer ut av spillet hvis man følger med på dialogen og historien. Jeg anbefaler alle til å kjøpe spillet - det er verdt det! Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Har spilt det i 7-8 timer non-stop, og har nesten rundet det. Førsteintrykket var meget bra, med tanke på bedre grafikk osv.. men det som absolutt imponerte er detaljene og ikke minst storyen!! tror aldri jeg har spilt et så bra spill med så bra story.. Har ikke spilt meg ferdi, så vet ikke hvordan dette ender.. men jeg gleder meg Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Har spilt det i 7-8 timer non-stop, og har nesten rundet det.Førsteintrykket var meget bra, med tanke på bedre grafikk osv.. men det som absolutt imponerte er detaljene og ikke minst storyen!! tror aldri jeg har spilt et så bra spill med så bra story.. Har ikke spilt meg ferdi, så vet ikke hvordan dette ender.. men jeg gleder meg slår ikke Deus Ex Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 tror aldri jeg har spilt et så bra spill med så bra story.. Nåja.. selv syns jeg det blir for mye pompøst svada med skyting og dreping innimellom. Men, gøy er det, og musikken i start-menyen var nydelig.. den gjorde virkelig mye for stemningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå