asad Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 sitat: http://www.nforce.nl 2003-10-15 Max Payne 2: The Fall of Max Payne (c) Rockstar Games 106x15 MB DEVIANCE 9.1 ferskt som nybakt brød:) Tro hva min dyrkjøpte bredbandslinje blir brukt til nå Skal dog kjøpe spillet om det er bra hvordan laster jeg det ned derfra? ( jeg skal kjøpe det uansett når det kommer ut) Burde slette din siste post nå, med 920 posts spør du ikke om det altså Hva er det du prater om? jeg trodde jeg var på et annet forum... der har jeg 4 posts :wink: Lenke til kommentar
mago Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Max Payne 2: The Fall of Max Payne's developer exclusively squeezed for info on the must-have action thriller sequel http://www.computerandvideogames.com/news/...ry.php?id=97483 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 jeg trodde jeg var på et annet forum... der har jeg 4 posts :wink: Ro, ro til fiskeskjær, mange fisker får vi der. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 jeg trodde jeg var på et annet forum... der har jeg 4 posts :wink: Ro, ro til fiskeskjær, mange fisker får vi der. Keep rowing Mr. NoArm... Er latterlig å spør om sånn, vær glad en moderator enten ignorerer deg eller ikke har sett det. Uansett, Max Payne 2 gleder jeg meg i massevis til. Eneste måten de ødlegger for seg selv på i disse spillene er kun single-player modus. Noe som ofte er kjipt å punge ut 400kr for. Noen spill er såklart verdt det og Max Payne 2 KAN være ett av de hvis det er varierende nok og langt nok Ikke vet jeg.... Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 jeg trodde jeg var på et annet forum... der har jeg 4 posts :wink: Ro, ro til fiskeskjær, mange fisker får vi der. Keep rowing Mr. NoArm... Er latterlig å spør om sånn, vær glad en moderator enten ignorerer deg eller ikke har sett det. Uansett, Max Payne 2 gleder jeg meg i massevis til. Eneste måten de ødlegger for seg selv på i disse spillene er kun single-player modus. Noe som ofte er kjipt å punge ut 400kr for. Noen spill er såklart verdt det og Max Payne 2 KAN være ett av de hvis det er varierende nok og langt nok Ikke vet jeg.... keep bringing it up Mr. sticking his nose is others buisness . Det var en grunn til at jeg sletta meldingen. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Blir jo ikke sletta fra min quote. Stikker nesa inni der jeg føler er riktig og når det gjelder Max Payne 2 vil jeg ikke fortelle hva jeg kan stikke inni engang... Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Blir jo ikke sletta fra min quote. Stikker nesa inni der jeg føler er riktig og når det gjelder Max Payne 2 vil jeg ikke fortelle hva jeg kan stikke inni engang... "riktig når det gjelder Max payne 2"? Jeg sa jeg skulle kjøpe spillet uansett, og det skal jeg. Du trenger ikke leke moderator. La moderatorene gjøre jobben sin. Lenke til kommentar
svaamaas Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Fy for dere som laster ned Max Payne 2. Det er da eit spill man bor ha orginalt. Gleder meg til 16. Oktober. Da for eg commandos 3 og Max Payne 2 i posten (Det er fordel aa bu i USA) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Leker jeg moderator også nå? Tipper de fleste som har lest HL2 tråden vet at jeg er ganske så "warezj#vel". Er ikke noe jeg går rundt og sier stolt, men i min økonomiske tilstand er det ganske forståelig (kanskje ikke for andre, men for meg). Selv om jeg er en ivrig downloader så driver ikke jeg og slenger ut tråder om hvor jeg får ting, hvor ting finnes, hvordan de skal lastes ned etc. Og kan med hånda på hjertet si at jeg har Max Payne 2. Spillet er brilliant, har enda ikke fått prøvd det ordentlig, men so far, so phuckin good Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Fy for dere som laster ned Max Payne 2.Det er da eit spill man bor ha orginalt. Gleder meg til 16. Oktober. Da for eg commandos 3 og Max Payne 2 i posten (Det er fordel aa bu i USA) Vi bor ikke i Statene men vi utnytter oss av samme release dato vi også.. Vi har jo ikke noen andre valg i dag. Hvis spillet er verdt pengene kjøper vi det såklart når det er releasa, er jo liten tvil om det. Lenke til kommentar
svaamaas Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 phuckin Fucking er kanskje det riktige ordet? :wink: Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 ok, du leker ikke moderator. orker ikke å være frekk mot folk her. sorry PS men seriøst, jeg var på to forum samtidig og jeg trodde jeg posta i det andre. spørre om slikt på et forum som jeg tar seriøst ( hw.no ) er ikke noe jeg pleier å gjøre :wink: Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 ok, du leker ikke moderator. orker ikke å være frekk mot folk her. sorry PS men seriøst, jeg var på to forum samtidig og jeg trodde jeg posta i det andre. spørre om slikt på et forum som jeg tar seriøst ( hw.no ) er ikke noe jeg pleier å gjøre :wink: Hehe greit, jeg gidder heller ikke det, er ikke på forumet for å krangle. Spillet er fett. Om du downloader det kunne ikke brydd meg mindre, er ikke mitt valg, ikke Remedys, men ditt. Jeg forstår at du spør på ett annet forum der du har 4 posts men ikke her liksom Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 phuckin Fucking er kanskje det riktige ordet? :wink: Hey Mr. US ! No swearing at these highly respectable Norwegian gamer forums. You should know better. Shame on you !!! Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 ok, du leker ikke moderator. orker ikke å være frekk mot folk her. sorry PS men seriøst, jeg var på to forum samtidig og jeg trodde jeg posta i det andre. spørre om slikt på et forum som jeg tar seriøst ( hw.no ) er ikke noe jeg pleier å gjøre :wink: Hehe greit, jeg gidder heller ikke det, er ikke på forumet for å krangle. Spillet er fett. Om du downloader det kunne ikke brydd meg mindre, er ikke mitt valg, ikke Remedys, men ditt. Jeg forstår at du spør på ett annet forum der du har 4 posts men ikke her liksom Er det skikkelig bra grafikk , like bra som man får inntrykk av på screenshotsene? hvis det er det... *sikle sikle* Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Keep rowing Mr. NoArm... Eh. Hva behager? Lenke til kommentar
capy Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 multiplayer hadde vært fett i MP2. bullettime kunne blitt styrt ved at en person fikk tak i et bullettime ikon (som quad damage i quake 3) og kunne velge når dette skulle brukes. da det ble brukt, virket det på alle spillere og varte i 15 sek. for eksempel. hadde ikke det funket? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 LarsC : stop the fighting Grafikken er ganske så sikle sikle synes jeg, vet du hva ? skaff det og se selv Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 LarsC : stop the fighting Grafikken er ganske så sikle sikle synes jeg, vet du hva ? skaff det og se selv Don`t mind if I do :wink: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ro, ro til fiskeskjær, mange fisker får vi der. Tror du har missforstått litt. Du får ikke så mange fisker i fiskeskjær lenger. Blir jo ikke sletta fra min quote. Quotes kan fakes. Bare se her. Jeg har lastet ned Max Payne 2 fra DC. Du finner den på Snacks Hubben (se link for adresse, bare uten www). Spesielt brukeren [bBB]HarMaxPayne2. [Melding til Moderator] Hubben og adressa er bare et eksempel. Jeg tar ikke ansvar for om denne hubben faktisk eksisterer. Dette er ikke et bevisst i såfall. [/Melding til Moderator] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå