ducmaster Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hei! la nettopp inn ett lag med shinetsu på cpu kjøleren min (kjører vannkjøling) men nå har plutselig tempen på cpuen min vokst seg opp til 50+ grader + at jeg har problemer med å sette vcoren over 1.85 ..da kortslutter bare pcen ..noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Fjerna du den gamle fra både cpu og blokka? hva brukte du? Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Fjerna du den gamle fra både cpu og blokka? hva brukte du? var artic silver på an fra før-fjernet den med neglelakk fjerner å tok på shinetsu på cpuen ... fat :o te lite nå ..har eg tatt for masse på eller ? :o Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Nå er ikke jeg eksperten på dette området, men jeg har hørt/lest at shin etsu er god på litt grovere overflater enn AS3, så hvis du da har en fin overflate er det kanskje ikke så rart..? Også tar det jo litt tid før pastaen får "godgjort" seg da. (nå vet jo ikke jeg hvor lenge du har hatt på pastaen.. :wink:) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvor mange grader hadde du får på cpu? det har ikke mer enn toppen 2c å si om den har kjørt seg inn eller ikke... men har du tatt for mye på så kan du merke noen c.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Se innleggene over. Og et spørsmål, har du skjekket at neglelakkfjerneren ikke inneholdt noe annet utover Aceton? Bruker ofte å være håndkrem i den... Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 negle lakk fjerneren inneholder kun dimethyl som er det samme som acetonyl..så tror ikke det er den -tørket av på cpuen også me en klut..men bør shin etsuen kokes i vann før den settes på?og evt hvor mye av pastaen bør jeg klistre på coren ? takker for all hjelp Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Den er lettere å påføre hvis du har "kokt" den litt... ellers er det ingen forskjell.. du skal ha sånn at du akkurat skimtre coren gjennom.. eller litt mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå