sinder18 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 er det mulig og ha 2 pcer på 1 sjerm? for og kunne bruke begge pcene på en splittet sjerm? exp Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Det heter en KVM-switch https://www.komplett.no/aten-petite-cs-62us-2p-usb-audio/338287 Så ikke at du skulle ha det på skjermen samtidig. Da må du enten ha en video-boks eller en skjerm som kan vise begge kildene på skjermen samtidig. Litt avhengig av hva du skal på de forskjellige skjermene kan du jo oppnå noe i likhet ved å RDPe inn til den ene PCen, og arrangere vinduene side ved side på skjermen. Endret 10. juni 2014 av kjetilkl Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Har du hørt om PIP? Picture by picture (PbP) Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg kan ha PiP på min skjerm (Dell U2410), men det er store begrensninger på det. Dersom HDMI eller DVI benyttes kan kun VGA, DisplayPort, Component eller Composite benyttes som sekundærkilde. Dvs at du må ha både DVI/HDMI og Displayport på skjermen, samt at pc'ne må støtte det samme. Det blir også trasig oppløsning da, med 960x1080-oppløsning på hver av skjermene. Veit ikke om Windows støtter så lav oppløsning lenger jeg.. (?) Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Kan jeg spørre om hvorfor du vil bruke det på denne måten? Lenke til kommentar
sinder18 Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Kan jeg spørre om hvorfor du vil bruke det på denne måten? Fordi eg vill ha muligheten og kunne spille Arma 2 på 2 ulike kontoer på samme tid. så derfor eg lurte på om det var mulig. Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 tror heller jeg ville kjøpt en billig bruktskjerm å satt ved siden, tror det er både enklere å bedre på alle måter Lenke til kommentar
sinder18 Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 tror heller jeg ville kjøpt en billig bruktskjerm å satt ved siden, tror det er både enklere å bedre på alle måter Jo eg har en TV med HDMI kabel som eg kan kobble til pcen, men kommer ikke opp noe på tven så gav opp Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 da er det jo enten feil på tv eller du som har satt feil instillinger på pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå