Gå til innhold

Musen klikker i spill.

Anbefalte innlegg

Grunnet at hovedPCen min er ute av drift har eg grevd frem den gamle. Her har eg musne koblet til USB, mens på den gamle va den på PS/2 pluggen. Og på den gamle hadde eg ikkje slike klikk. Det eg lure på e om USBen som gjør at musen klikker under spill (Kun CS siden dette er en PC i lite bruk).

For de som ikkje vet ka eg snakke om; Det e at musen "automatisk" ser opp/ned og gjør at du snurrer rundt rsak til høyre/venstre.

MX700 hvis det e relevant.

Edit: dårlig post ---> sikkert. Bryr meg ----> Nei...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg forstod det, kan du bare bevege musen din (i CS) til høyre og venstre og ikke opp eller ned?

I så fall gjør du slik:

Counter-Strike 1.5:

Åpner CS -> Configurations -> Controls -> Advanced -> Klikk på boksen som heter "Mouse Look".

Counter-Strike 1.6 (Steam)

Åpner CS -> Options -> Mouse -> Klikk på boksen som heter "Mouse Look".

Skulle ikke dette være ditt problem, så se å få formulert problemstillingen din på nytt.

Lenke til kommentar
Grunnet at hovedPCen min er ute av drift har eg grevd frem den gamle. Her har eg musne koblet til USB, mens på den gamle va den på PS/2 pluggen. Og på den gamle hadde eg ikkje slike klikk. Det eg lure på e om USBen som gjør at musen klikker under spill (Kun CS siden dette er en PC i lite bruk).

For de som ikkje vet ka eg snakke om; Det e at musen "automatisk" ser opp/ned og gjør at du snurrer rundt rsak til høyre/venstre.

MX700 hvis det e relevant.

Edit: dårlig post ---> sikkert. Bryr meg ----> Nei...

Gå inn i mouseware og kjør "set orientation" (eller.no). Da skjønner musa bedre hvordan DU beveger den, og problemet skulle være mindre. Det hjalp i alle fall da jeg brukte Cordless Mouseman Optical...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...