Gå til innhold

Feilprosent på mobiler artikkelen


Anbefalte innlegg

Grunnen for at særlig Elkjøp har høy reklamasjonsrate vil jeg tro er den trygghetsgarantien de selger med tlf sin. De fleste Nokia-modeller, men også mange andre telefoner, blir erstattet av nye tlf innen et år, i alle fall to, og helt sikkert tre år. Derfor benytter man seg av Elkjøp forsikringen for å få seg en ny telefon. Vet ikke om Expert har en liknende forsikring ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne "feilprosent", gjelder den alle telefoner som er inne til service?

 

Det er jo tross alt veldig mange som leverer inn telefoner for å oppgradere firmware, og dette er jo ikke feil i telefonen akkurat.

Ser ut som det er flest her på forumet som oppgraderer SE, i forhold til Nokia og Siemens.

 

Ikke skyt meg om jeg tar feil, er bare noe jeg lurer på :)

Lenke til kommentar

En mulig grunn til disse høye tallene (hvis de i hele tatt er korrekte) er nok oppdateringer av telefonene. SE har jo gratis oppgradering til alle sine kunder. Disse blir registrert som en vanlg service, dermed tatt med i feilstatistikken. Dette er feil! Se på Windows da, hvor mange ganger har du hatt den inn til "service"...

Lenke til kommentar
Det kom visst en redegjøring fra Expert og Elkjøp idag som sa at de hadde for det første, oppgitt programvareoppdatering som feil, og at tallene i det hele tatt ikke stemte. Så man kan visst trygt kjøpe SE for det.

 

Gi oss link på denne redegjøringen, så alle som diskuterer den samme saken på mobiltelefon topicen, skal få svelge noen kameler :yes:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...