Joachim_F Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Nathan Drake må ta på seg eventyrerstøvlene igjen.Sony har kunngjort Uncharted 4: A Thief's End Lenke til kommentar
LMH Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Irriterande. Eg likte Uncharted 1, synest Uncharted 2 var helt OK, medan eg ikkje orka å avslutte trearen. Likevel biter eg på ein relativ innhaldslaus teaser og får lyst til å kjøpe Uncharted 4, og eg som likar å tru at reklame ikkje påverkar meg! Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Uncharted 2 er et av verdens beste spill da, helt ok ? gtfo. 1 Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Uncharted 2 er et av verdens beste spill da, helt ok ? gtfo. Det er din mening. Jeg synes også det var 'helt ok'. Kjøper ikke 4'ern, 3'ern lånte jeg og er glad for det. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Uncharted 2 er et av verdens beste spill da, helt ok ? gtfo. Oh, to be young again. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Uncharted er en helt kurant serie, underholdende nok. Noe klassiker vil jeg ikke kalle det for. Absolutt spill man burde spille gjennom, men så er man ganske så ferdig med det i etterkant og det er ikke akkurat noe man plukker opp senere heller. Enkelte har, etter min mening, et litt spesielt syn på både Uncharted og Killzone serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå