NextoN Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Har byttet skriver på bilen, byttet ikke klossene siden de var 1 måned gamle og så fin ut. Men likevell har jeg kast i bremsene når jeg bremser ned. Kastet kommer ca fra 60 kmt til 40 kmt. Så går det vekk. Er dette kast i skivene eller klossene? Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Gjorde du skikkelig rent på anleggsflatene mot skiven? Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Klosser skal byttes ved bytting av skiver, da klossen som sitter på fra før vil ha formet seg etter de gamle skivene, så jeg ville byttet klosser, har vært borti en som gjorde samme som deg som var uheldig og fikk pga bruk av gamle klosser kast i de nye skivene sine. Men regner ikke med at det har skjedd med deg. Det kan og komme av dårlig avbalanserte dekk. Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Gjorde greit rent, men kanskje ikke rent nok? Skal sikkert mer enn en liten mm rust på den anleggsflaten før det blir kast. Men det var ikke kast i bilen før bremsene ble byttet, så det må ha med bremsene å gjøre. Men hva bør jeg gjøre? Ta av skivene, rense flaten. Ta på skivene igjen og så nye klosser? Eller bytte alt på nytt? Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Du kan jo i første omgang begynne med det som er billigst, test med å gjøre ordentlig rent og sett så alt sammen igjen, deretter om det ikke er bra vill jeg byttet klosser. Lenke til kommentar
formann Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Hadde du godt med kobberfett på? Veldig mange dropper dette av en eller annen grunn. Har gått av mote tydeligvis... Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Hadde litt kobberfett på ja Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Hadde du godt med kobberfett på? Veldig mange dropper dette av en eller annen grunn. Har gått av mote tydeligvis... Tror ikke du får kast i skivene om har du har brukt eller ikke brukt kobberfett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå