rscue Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hmm, opplevde noe merkelig i sta når jeg skulle legge inn et bud på qxl, ventet til det var ca 2 min av auksjonen for så å legge inn et bud, denne ville jeg gjerne ha ja . Legger inn et bud og så skjer det noe sinnsykt, da står det at dem skal sende meg en aktiveringskode pr posten og den kommer om 4-7 dager.. Det kunne dem ha sagt i fra pr email mye tidligere slik at kuppet mitt ikke skulle gå fra meg, litt sent å gi en slik melding når du endelig finner noe som er priset fornuftig på qxl. Påstod forresten at jeg hadde brukt opp mitt bud nr 1 gratis så jeg måtte registrere meg med den nye koden som jeg får pr post, sykt.. Blir ikke mer qxl på en stund for meg , for dette gjorde meg forbannet.. rscue Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Vel, som med så mange andre ting er det de få useriøse som ødelegger for resten av oss, for det er nok en grunn til at QXL har forandret på rutinene sine. Veldig irriterende for oss som faktisk følger reglene og gjør som vi skal.... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvorfor ikke gå over til GIBUD.NO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå