zizzi Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Er dette et bra forum? Diskuterer dere alt mulig eller mest spill? Ny her Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg trives veldig godt på det her forumet å har vanket her noen år. Her kan man diskutere alt mellom himmel og jord, så lenge man holder seg til lover og regler. Velkommen skal du være Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Mye å diskutere her, vanker selv innenfor mange kategorier : Spill , Maskinvare , datamaskinen fungerer ikke , helsetråder , sosialt , politikk osv. Man møter definitivt på mer modne mennesker her enn feks VG debatt osv. Edit : Ja, jeg mener det er et bra forum , kan selvsagt bli bedre men mye positivt her og lite negativt i forhold til mange andre steder. Endret 10. juni 2014 av Malvado Lenke til kommentar
zizzi Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg trives veldig godt på det her forumet å har vanket her noen år. Her kan man diskutere alt mellom himmel og jord, så lenge man holder seg til lover og regler. Velkommen skal du være Takk for det Heyoh Helseproblemer Ok Mye å diskutere her, vanker selv innenfor mange kategorier : Spill , Maskinvare , datamaskinen fungerer ikke , helsetråder , sosialt , politikk osv. Man møter definitivt på mer modne mennesker her enn feks VG debatt osv. Edit : Ja, jeg mener det er et bra forum , kan selvsagt bli bedre men mye positivt her og lite negativt i forhold til mange andre steder. Høres bra ut Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Er dette et bra forum? Diskuterer dere alt mulig eller mest spill? Ny her Velkommen Nei det er ikke bare spill nesten alt diskuteres her Enkelte ulovligheter er litt fyfy på forumet, men ellers er det veldig bra forum Lenke til kommentar
zizzi Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Hei Hei! Er dette et bra forum? Diskuterer dere alt mulig eller mest spill? Ny her Velkommen Nei det er ikke bare spill nesten alt diskuteres her Enkelte ulovligheter er litt fyfy på forumet, men ellers er det veldig bra forum Takk Flott at alt diskuteres. Velkommen til Diskusjon! Takk Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Det diskuteres vel mest psykiske problemer og om jenter liker sperm eller anal 1 Lenke til kommentar
zizzi Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Det diskuteres vel mest psykiske problemer og om jenter liker sperm eller anal Kremt...ok. Kan være spennende det og Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Nei, det er ikke liv her. Det er det som er problemet for sånne som meg som prøver å døve ned hjernen og komme meg gjennom tiden i fengselet. xD Merk dog at "fengsel" er brukt som en metafor. Velkommen til det beste allrounder-forumet. Lenke til kommentar
Fjell Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 HER BLI DET LIV! Kunne ikke la vær Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) tja, det skjer vel litt lite her på forumet til tider. Men ellers er det jo ganske bra her... Endret 23. september 2014 av WeirdFace Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Mhm, til tider kan det bli stille, men det er stor aktivitet på forumet. Spesielt om du deltar i flere kategorier. Spør du meg så er det utrn tvil det beste forumet i Norge. Så ta ikke min negatironiske kommentar for normen. Faktumet er at jeg ikke har noe annet å drive med for tiden for p slå ihjel tid. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Merk dog at "fengsel" er brukt som en metafor. OT: Det er jo fint her Er selv relativt ny jeg og Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Er et genialt sted dette her og flere av oss treffes/har kontakt utenom forumet også. Merk at vi dog har blitt kjent via forumet. Og i mine øyne så heter det enda forum.hardware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå