Kviknegutten Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Noen tips til Engelsk muntlig? Er ikke så god i engelsk muntlig, så trenger hjelp, får oppgaven i morgen. Lenke til kommentar
DuplokIoss Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 jeg hadde engelsk på prøve muntligen, fikk oppgaven "Our wonderfull world". det er ca. samme oppgaver som dere får på muntlig eksamen. vist du får den samme oppgave som meg, kan du få min. det er noen stikkord og litt forskjellig rart i teksten, siden jeg ikke skrev alt jeg skulle si. vist du fikser litt på den blir den sikkert bra, jeg fikk 6- med ellers er det generell kunskap om det dere har gått igjennom i år, fokuser på de temaene dere har brukt mest tid på. vist dere har sett filmer som feks. Romeo og Juliet, er det viktig å kunne svare på spørsmål om det. du burde kunne litt om de andre landene der de har engelsk som morsmål, og enkelte fremhevede tekster i boka. vist du trenger hjelp til å sette opp power point presentasjonen, kan jeg også hjelpe . Lenke til kommentar
Kviknegutten Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 HJELP! Fikk tema: The Commonwealth of Nations... Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå