Lantador Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 når jeg skal lagre et bilde fra en web side, så låser internet explorer seg. Hva kan jeg gjøre? er det noen mulighet for å uninstall explorer, og legge den inn på nytt? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvis du går inn på kontrollpanel og til legg til/fjern programmer.Så klikker du på Legg til/fjern Windows komponenter.Så skal det bare være å hakke bort Internett explorer for å fjerne og hakke på for innstallere igjen.Har ikke prøvd selv.Bruker xp jeg da. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Prøv å kjør Windows Update, kanskje det hjelper. Dersom ikke kan det være et tegn på å gå over til en annen nett-leser Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 har kjørt update, fikk ikke til å avinstallere explorer, kjører xp selv Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har du prøvd Opera da?Kanskje det hjelper Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 tusen takk, nå funker det, selv om jeg gjerne skulle sett at det funka på MS Explorer men! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå