Villanden Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Bryr meg ikke om når, så lenge det kommer. En holdning "hfthomas" også kommer til å få når han blir voksen. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 De legger jo opp til det selv egentlig. Hadde spillet kommet på pc med en gang hadde jeg kjøpt det. Vet ikke om jeg er interessert i å kjøpe et spill som er 1 1/2 år gammelt og jeg har betalt for fra før. Enda "surere" er det for de som har kjøpt ps4 nå. De må jo kjøpe det på nytt. Akkurat samme spillet. Jaja, er heldigvis viktigere ting i verden Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Nei, da velger du å ikke kjøpe det - OG ikke piratkopiere det. Du velger å ikke spille det. Du boikotter spillet, du ignorerer det og velger å ikke støtte dem. Om du piratkopierer spillet, fordi du er så desperat etter å spille det, men samtidig ikke ønsker å faktisk bruke penger på det, så er hele poenget ditt borte. Faktisk blir du bare et eksempel som Rockstar kan bruke på nettopp hvorfor de velger å utsette PC-utgaven av sine spill gang på gang. Du blir en bekreftelse på at deres teori om PC-spillere som pirater stemmer, og du blir også en bekreftelse på at deres metode for å forhindre PC-pirater fra å ødelegge for spillsalget deres, faktisk fungerer. Endret 12. september 2014 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Ja jeg vet det. Litt dumt å gjøre det på den måten når jeg ellers kjøper spill til pc og prøver å holde liv i pc spill industrien. Men lov å bli litt frustrert over den modellen de kjører. "la oss slippe ut et spill en mnd før de nye konsollene kommer, og så slipper vi det ut på nytt når de nye kommer, og så venter vi med pc sånn at vi melker hele konsollmarkedet og utålmodige sjeler" Det som er irriterende med det er at Rockstar har et ekstremt godt produkt, som de kan komme unna med ved å melke markedet. Folk kjøper det uansett, fordi de må bare ha det. Forundrer meg ikke om det er mange som kjøper det til ps4 igjen for å så kjøpe det til pc senere. 3x inntjening er ikke dårlig butikk det.... Jeg har egentlig mistet helt lysten. Får se hvor verdt det er å kjøpe når pc versjonen kommer ut. Med den nedgangen i spillingen min de siste årene har jeg kanskje ikke engang oppdatert pc i januar. Endret 12. september 2014 av hfthomas Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Dedikerte PC spiller burde vel være vant til å ikke bli prioritert nå vel. Skal bli interessant å se hvordan PC versjonen blir...blir det enda en elendig port mon tro. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Dedikerte PC spiller burde vel være vant til å ikke bli prioritert nå vel. Skal bli interessant å se hvordan PC versjonen blir...blir det enda en elendig port mon tro. Av rockstar tenkte du? Joda, de har en historie med dårlig historie når det kommer til PC. AtW Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 hfthomas, jeg er helt enig, og jeg blir også frustrert av å bli behandlet som en slags annengradsborger fordi mitt foretrukkede spillsystem liksom ikke er godt nok for Rockstar. Det er jo ingen menneskerett at vi skal få GTA 5 til PC, men jeg synes det ærlig talt ville vært bedre om vi ikke fikk GTA 5 i det hele tatt, enn måten vi blir behandlet på akkurat nå. "Joda, dere får det... lenge etter alle andre". Det føles som et hån mot oss, og det er irriterende. ... Men om man virkelig ikke ønsker å støtte dem, så må man boikotte dem. Det gjør ikke så mye i det hele og store. Rockstar går ikke akkurat under fordi noen hundre mennesker på planeten velger å ikke kjøpe spillet deres på PC. Men man har i det minste æren i behold da. Å piratkopiere spillet fordi man absolutt VIL spille spillet, men samtidig ikke gidder å bruke penger på det, det løser ingen ting. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg kommer til å kjøpe det til PC. Men jeg kommer til å spille det med minnet av 16 måneder med frustrasjon der for over halvparten de ikke engang bekreftet at en PC-versjon ville komme, i konstant i bakhodet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Dedikerte PC spiller burde vel være vant til å ikke bli prioritert nå vel. Skal bli interessant å se hvordan PC versjonen blir...blir det enda en elendig port mon tro.Det er ingen port. Spillet kan også ha blitt utvikla helt siden ps3/360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå