tomsi42 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Cancer is brutal Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 DAGENS BILDE: Selv uten tittel og beskrivelse ville dette vært et gripende bilde, men med den informasjonen i bakhodet blir fortvilelsen til å ta og føle på. Personen i bildet fremstår som svært sårbar, og trærne og himmelen i bakgrunnen som truende. Kombinasjonen gir et bilde det er vanskelig å "legge fra seg". Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 For et vakkert bilde og det sier så mye mer enn ord! Ja kreft er brutalt! Bøyer meg! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 DAGENS BILDE: Selv uten tittel og beskrivelse ville dette vært et gripende bilde, men med den informasjonen i bakhodet blir fortvilelsen til å ta og føle på. Personen i bildet fremstår som svært sårbar, og trærne og himmelen i bakgrunnen som truende. Kombinasjonen gir et bilde det er vanskelig å "legge fra seg". Takk for dagens bilde. Det er godt å se at vi har fått frem den fortvilede følelsen vi var ute etter. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 For et vakkert bilde og det sier så mye mer enn ord! Ja kreft er brutalt! Bøyer meg! Takk for gode ord. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Graulerer med et velfortjent Dagens. Historien og symbolikken er sterk, og vi trenger iblant og bli minnet på at det ikke er alltid at sola skinner. Håper det går bra med henne. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg både liker og "misliker" stemningen i bildet. Jeg liker den tekniske stemningen som himmelen, trærne og bagrunnen generelt skaper, men du klarer også å få frem en empatisk stemning for saken. Jeg har selv en far med kreft på et langt fremskredent stadium, så for meg er dette det mest betydningsfulle bildet jeg har sett fra deg tomsi. Gratulerer med et velfortjent Dagens Bilde 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Graulerer med et velfortjent Dagens. Historien og symbolikken er sterk, og vi trenger iblant og bli minnet på at det ikke er alltid at sola skinner. Håper det går bra med henne. Takk for de gode ord og støtte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg både liker og "misliker" stemningen i bildet. Jeg liker den tekniske stemningen som himmelen, trærne og bagrunnen generelt skaper, men du klarer også å få frem en empatisk stemning for saken. Jeg har selv en far med kreft på et langt fremskredent stadium, så for meg er dette det mest betydningsfulle bildet jeg har sett fra deg tomsi. Gratulerer med et velfortjent Dagens Bilde Takk for den gode tilbakemeldingen. Leit å høre om faren din; mine tanker er hos dere. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Gratulerer veldig gripende og flott! Hilsen tove Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Gratulerer veldig gripende og flott! Hilsen tove Takker og bukker. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2014 Jeg har lastet opp to nye versjoner av bildet - et litt lysere s/h og fargeutgaven. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Litt OT, men tror du jeg skvatt da vi kjørte forbi disse treskulpturene da vi var på ferie for et par uker tilbake? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 Litt OT, men tror du jeg skvatt da vi kjørte forbi disse treskulpturene da vi var på ferie for et par uker tilbake? Det overrasker meg ikke - de er veldig spesielle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg