Lixxon Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Fått meg noen timer nå, og dette blir nok ikke noe kjøp for min del. Synes dette var en nedtammet BF4 i en kjip setting. Hadde heldigvis ikke voldsomt med forventninger, så får jeg heller bli positivt overasket om det endelige spillet blir bedre. Enig her altså det er som mange sier en mod til bf4... denne hotwire game moden kunne vært en dlc til bf4 uten tvil. Synes også at grafikken er noe dårligere enn i Bf4. Har dere opplevd den dårlig laga sandstormen som kommer i ny og ne ? Synes også forøverig at de kunne fjerna tube på engineer. 50 % av mine deaths er fra nettop denne tube greia. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Etter å ha spilt litt så er nok konklusjonen min ikke forandret. Jeg blir å evnt kjøpe Hardline pga singleplayer biten som jeg synes ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Prøvde betaen istad, var utrolig gøy Gleder meg til det kommer ut. Blitt avhenging av det bare ved å spille betaen.. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Synes heist er mest gøy akkurat nå og storkoser meg med det. På den andre siden så synes jeg 64 player conquest var veldig tamt i forhold til bf4. Tenker da spesielt på banen som er på betaen for conquest da. Denne var rett og slett dårlig. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Hotwire kan føre til noen utrolig fete chase-scenes, garantert min favoritt gamemode i betaen Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Spillet en time til nå, hotwire var faktisk skikkelig gøy! Men jeg ser for meg at det er noe man fort blir lei. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Etter å ha prøvd spillet sitter jeg fortsatt igjen med følelsen av at det er fullstendig galskap at dette er et eget spill.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Helt enig. Har det litt morro. Men blir aldri i livet å betale mer enn en hundrelapp for det. De får legge det inn i EA access. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) En ting er at spillet føles gammeldags og bare som et skinn for Battlefield 3/4 men det som irriterer meg mest er at alt er så jævla tomt. Hvorfor er det ikke en eneste sjel i byen fks? Tenk å kult det hadde vært om det var trafikk og folk som gikk rundt. Ja jeg vet det hadde mest trolig krevet mye ressurser...men tenk å mye mer artig det hadde vært. Brettet i ørkenen også...helt forbanna tomt. Alt er så klassisk her er et brett og lag A plasseres her og lag B her slik. Kjedelig kjedelig kjedelig...gjesp. Føles som en spiller etter hendelsen i HBO sin serie Leftovers... Endret 4. februar 2015 av LarZen 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Blir nok ikke kjøp her. Nettkoden er akkurat likens som i BF4, grafikken var ikke noe særlig imponerende og destruction har fått seg en kraftig nerf. Så at det sto en fyr inni et av husene på det ørken mappet å fyrte av en RPG for å knuse veggen, men nei den veggen var jaggu bombe sikker. Tror nok at jeg heller venter på Rainbow Six Siege Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Synes det høres veldig bra ut dersom man har tonet ned ødeleggelser av bygninger ol. Blir bare for dumt om man kan spamme uendelige mengder med RPG og eksplosiver for å jevne bygninger med jorda. I BF3 "Ziba Tower" fungerte det perfekt. Man kunne lage hull i en del vegger men ikke noe mer. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hvor er moroa, og hvor er våpenbalansen? M416 rof på 850 og 4 shot kill opp til over 40 meter? For min del er det nesten like moro å se på maling tørke som å spille dette. Føles som en bitte bitte liten lillebror til BF serien, og en dårlig GTA konkurrent egentlig. Tror heller jeg kjøper GTA når det kommer enn dette. Og det kommer fra en som hadde skikkelig troa på dette spillet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Prøvde såvidt et par runder nå og syntes på en måte det virker litt "amatørmessig"? Fikk litt dårlig følelse med våpenet, måtte fylle kroppen til randen med bly før fienden gikk ned, headshot virket umulig å få til og grafikken var litt "tam". Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Nedstrippa versjon(DLC) av BF3/4. Til fullpris? Psssh. Venter på BF5 jeg. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Blir nok ikke kjøp her. Nettkoden er akkurat likens som i BF4, grafikken var ikke noe særlig imponerende og destruction har fått seg en kraftig nerf. Så at det sto en fyr inni et av husene på det ørken mappet å fyrte av en RPG for å knuse veggen, men nei den veggen var jaggu bombe sikker. Tror nok at jeg heller venter på Rainbow Six Siege Og det aller, aller viktigste gjør de ikke noe med? Huff. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Syntes det var kjempe artige, super arcade for all del, men netcode er jo endelig på plass, ikke sett eller fått en eneste Kill trade enda. Men om det blir kjøp er jeg skeptisk til, men lenge siden jeg har hatt det like kjekt med en beta. Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Som de andre sier, grafikken imponerte meg ikke! Jeg bryr meg egentlig kun om grafikk, så dette var et ganske minus for meg. Det er bra gameplay og veldig gøy å spille med venner. Men ikke på tale om at jeg betaler 500 kr for det. Får nyte det frem til det blir en kjøpsvare. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Syntes det var kjempe artige, super arcade for all del, men netcode er jo endelig på plass, ikke sett eller fått en eneste Kill trade enda. Men om det blir kjøp er jeg skeptisk til, men lenge siden jeg har hatt det like kjekt med en beta. Er faktisk enig. Det går veldig bra her også. Kanskje de som klager på dårlig nettkode har dårlig nettlinje/dårlig hardware/er noobs, eller alt på en gang 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg har ikke sett en eneste klage i Chatten om netcode heller, går ikke en bf4 runde uten at man ser noen klage på det, og det er for lengst et utgitt spill. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 500kr later til å være vanvittig overpris for dette. Kommer vel til å se om det gamle "proxy trikset" fortsatt fungerer slik at jeg kan kjøpe det via et annet land hvor det selges billigere, for regner med at jeg blir å kjøpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå