Nizzen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 https://www.origin.com/no-no/store/free-games/demos-betas 103Mbit går det i ned Snart ferdig Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Kjedelig det ikke er mulig å spille før 1000 i morgen da Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Greit med fri på onsdag ja, blir kjekt å prøve, fikk aldri med meg første beta`n. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Kjedelig det ikke er mulig å spille før 1000 i morgen da 10 i morgen tidelig? Eller kl 22? Edit: Står visst kl 10 her på Origin. Dette gikk fort å laste ned gitt Endret 2. februar 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) 500Kbps nedlastings hastighet, så det tar "bare" 7,5 timer å laste ned Betaen. Origin har bestandig hvert et problem her, har 16Mbps ned hastighet, men Origin bruker bare 1/3 del. Steam har bestandig fungert strålenende så aner ikke hva problemet med Origin er. Endret 2. februar 2015 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) 500Kbps nedlastings hastighet, så det tar "bare" 7,5 timer å laste ned Betaen her. Origin har bestandig hvert et problem her, har16Mbps ned hastighet, men Origin bruker bare 1/3 del. Steam har bestandig fungert strålenende så aner ikke hva problemet med Origin er. Det har visst med "rutinga" og hvilken server du blir tilkoblet. Her oppe i Molde blir jeg ofte ruta igjennom sverige. Har som regel ganske lav ping også til sverige i forhold til Oslo. CD kabel her. 100/20 De ser nok litt ann på brukerene også tenker jeg, og prioriterer deretter Endret 2. februar 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Regner med det er 10.00 Veldig greit å ha 100/100 Endret 2. februar 2015 av Brattus Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 500Kbps nedlastings hastighet, så det tar "bare" 7,5 timer å laste ned Betaen her. Origin har bestandig hvert et problem her, har16Mbps ned hastighet, men Origin bruker bare 1/3 del. Steam har bestandig fungert strålenende så aner ikke hva problemet med Origin er. Det har visst med "rutinga" og hvilken server du blir tilkoblet. Her oppe i Molde blir jeg ofte ruta igjennom sverige. Har som regel ganske lav ping også til sverige i forhold til Oslo. CD kabel her. 100/20 De ser nok litt ann på brukerene også tenker jeg, og prioriterer deretter Visst de hadde sett ann på brukerene så skulle du hatt 0 nedhastighet Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Bruker godt med gpu minne dette spillet. Kjører ultra uten AA Deferred, ambient occlusion og motion blur (liker ikke de effektene)@1920x1080. Ligger på 2,7GB(av 3). Men spillet kjører veldig godt og er overraskende god underholdning Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Bruker godt med gpu minne dette spillet. Kjører ultra uten AA Deferred, ambient occlusion og motion blur (liker ikke de effektene)@1920x1080. Ligger på 2,7GB(av 3). Men spillet kjører veldig godt og er overraskende god underholdning Jeg synes også det var morro Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg har hatt det mer gøy med Battlefield Hardline-betaen enn hele BF4 med eller uten venner. Jeg elsker at det ikke er en million kjøretøy på mapet, og at alt ikke handler om å løpe vekk fra en tank nesten. Her er det mulig å skyte ned de som kjører kjøretøyene, selv de i helikopter. Uten tvil et spill jeg skal ha, og det var jeg usikker på når spillet ble avslørt å være i utvikling. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Er totalt kaos på Conquest da. Heist var litt gøy. Den hotwire-greia var litt "meh". edit: Men selv om dette er gøy, det er vel ingenting som peker på at dette burde gå som noe mer enn en (dobbel?) DLC? Som stand-alone spill virker det alt for likt BF4. Endret 3. februar 2015 av uTukt Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Liker best hotwire, da dette er en ny mode, conquest er og forblir kjipt. Heist var ganske greit, dog minner litt om rush. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Fikk bare prøvd en runde conquest før jobb, var på ingen måte noe aha opplevelse, men jeg skal gi det mer tid, men da heller prøve de andre game modene. Endret 3. februar 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Hvorfor gir de ikke oss tilgang på alle våpnene med en gang? Nei her må du tjene penger for å kjøpe nytt våpen. Dette er jo en Beta, så gi oss nå tilgang på alt. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Føler jeg spiller mye bedre i hardline, dreper mer, også videre. Men det er kanskje bare placebo. Synes forsåvidt det enda er svært likt bf4. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Føler jeg spiller mye bedre i hardline, dreper mer, også videre. Men det er kanskje bare placebo. Synes forsåvidt det enda er svært likt bf4. Er som regel jevnere i begynnelsen når man ikke må konkurrere mot folk som spiller hver eneste dag og som kan kartet ut og inn. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Så digg, gtx 970 sli med alt på ultra, stabilt 100 fps. noen ganger over 120fps også HERLIG! hadde det sykeste killet i hotwire, så en bil langt borte, brukte granatkaster og traff faen meg bilen, var veldig lang avstand, og alle i bilene døde ;D Dog klarer jeg ikke helt å finne en sensitivity jeg er glad i. Noen her som har lyst å dele sine settings, har dpi 1500, polling rate 500, husker ikke sensitivity inne i bf. men får det ikke helt til å bli sånn som jeg vil ha det, ala csgo etc Har bare spilt heist og hotwire foreløpig, likte hotwire, kjøre rundt på cross sykkel og være badass Endret 3. februar 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 forresten hvis noen er med å spille så heter jeg henrikhoe på origin Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Fått meg noen timer nå, og dette blir nok ikke noe kjøp for min del. Synes dette var en nedtammet BF4 i en kjip setting. Hadde heldigvis ikke voldsomt med forventninger, så får jeg heller bli positivt overasket om det endelige spillet blir bedre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå