Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

500Kbps nedlastings hastighet, så det tar "bare" 7,5 timer å laste ned Betaen. Origin har bestandig hvert et problem her, har 16Mbps ned hastighet, men Origin bruker bare 1/3 del. Steam har bestandig fungert strålenende så aner ikke hva problemet med Origin er.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

500Kbps nedlastings hastighet, så det tar "bare" 7,5 timer å laste ned Betaen her. Origin har bestandig hvert et problem her, har16Mbps ned hastighet, men Origin bruker bare 1/3 del. Steam har bestandig fungert strålenende så aner ikke hva problemet med Origin er.

Det har visst med "rutinga" og hvilken server du blir tilkoblet. Her oppe i Molde blir jeg ofte ruta igjennom sverige. Har som regel ganske lav ping også til sverige i forhold til Oslo.

CD kabel her. 100/20

De ser nok litt ann på brukerene også tenker jeg, og prioriterer deretter :tease:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

500Kbps nedlastings hastighet, så det tar "bare" 7,5 timer å laste ned Betaen her. Origin har bestandig hvert et problem her, har16Mbps ned hastighet, men Origin bruker bare 1/3 del. Steam har bestandig fungert strålenende så aner ikke hva problemet med Origin er.

Det har visst med "rutinga" og hvilken server du blir tilkoblet. Her oppe i Molde blir jeg ofte ruta igjennom sverige. Har som regel ganske lav ping også til sverige i forhold til Oslo.

CD kabel her. 100/20

De ser nok litt ann på brukerene også tenker jeg, og prioriterer deretter :tease:

Visst de hadde sett ann på brukerene så skulle du hatt 0 nedhastighet :p

Lenke til kommentar

Bruker godt med gpu minne dette spillet.

Kjører ultra uten AA Deferred, ambient occlusion og motion blur (liker ikke de effektene)@1920x1080.

Ligger på 2,7GB(av 3).

Men spillet kjører veldig godt og er overraskende god underholdning :w00t:

Jeg synes også det var morro :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt det mer gøy med Battlefield Hardline-betaen enn hele BF4 med eller uten venner. Jeg elsker at det ikke er en million kjøretøy på mapet, og at alt ikke handler om å løpe vekk fra en tank nesten. Her er det mulig å skyte ned de som kjører kjøretøyene, selv de i helikopter.

Uten tvil et spill jeg skal ha, og det var jeg usikker på når spillet ble avslørt å være i utvikling.

Lenke til kommentar

Føler jeg spiller mye bedre i hardline, dreper mer, også videre. Men det er kanskje bare placebo. Synes forsåvidt det enda er svært likt bf4.

Er som regel jevnere i begynnelsen når man ikke må konkurrere mot folk som spiller hver eneste dag og som kan kartet ut og inn.

Lenke til kommentar

Så digg, gtx 970 sli med alt på ultra, stabilt 100 fps. noen ganger over 120fps også HERLIG!

hadde det sykeste killet i hotwire, så en bil langt borte, brukte granatkaster og traff faen meg bilen, var veldig lang avstand, og alle i bilene døde ;D

Dog klarer jeg ikke helt å finne en sensitivity jeg er glad i. Noen her som har lyst å dele sine settings, har dpi 1500, polling rate 500, husker ikke sensitivity inne i bf. men får det ikke helt til å bli sånn som jeg vil ha det, ala csgo etc

Har bare spilt heist og hotwire foreløpig, likte hotwire, kjøre rundt på cross sykkel og være badass :p

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...