Vice Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Ikke så superimponerende men blir nok kjøp.. Urbane maps og zipline er jo konge! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Ny video som viser litt Multiplayer action. Synes faktisk dette ser spennende ut Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Får veldig BF DLC feeling, men dersom det er urbane maps og vi slipper latterlige fly og battletanks da er mye gjort. Blir kjøp det her. Synes også det er mye kulere å spille i en setting man kan forholde seg til fremfor opplegg som foregår på andre siden av kloden. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Ser ut som det blir mere infanteri fokusert enn BF4 som er et stort pluss for min del. Liker å spille på store brett med tanks og alskens kjøretøy, men har savnet det å kun ha infanterister på en større slagmark. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Nei, dette kjøper jeg ikke før det blir dumpet eventuelt. Selv om det ser ut til å være mer fokus på mann mot mann i stedet for og tanks, så frister det ikke i utgangspunktet. Jeg har gått tilbake til å spille Bad Company 2 (igjen...) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Eneste som er bra balansert i hele BF serien er de infanteri baserte kartene, selv etter fire utgaver. Er vel nærliggende å tro at Dice aldri kommer til å klare å balansere det heller når de ikke har klart det hittil. Hardline har hvertfall veldig bra potensiale til å bli bra balansert så vi får se hva som skjer der. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Håper de holder det enkelt, altså ikke dusinvis med gadgets å slikt som de har i BF4. Visst det blir noe alla Mortar, Ucav, OP pick up weapons osv, så holder jeg meg langt unna dette spillet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jepp, klarer meg også veldig bra uten 1 million++ gadgets, unlocks & stats. Vil bare ha god,solid og balansert gameplay. Skulle ønske at de kunne sende alt mulig jalladritt til feks. "Bad Company" serien og så heller gå mer tilbake til røttene i BF serien. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hold jalladrittet til andre spill enn Bad Company-serien! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Synes det er kjekt med stort utvalg av "gadgets", Spesielt til våpner, slik at man kan customize dem slik man ønsker. Føles som BF Hardline siktes mer mot CoD-folka. Blir nok til at jeg tester Hardline, men slik som det ser ut nå, så virker det som bare noe arkade greier..evt bare en DLC virker ikke så veldig lovende, men vi får se. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 GODT NYTT ÅR HILSEN BATTLEFIELD.NO Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Ny trailer for Hardline. Veldig bra trailer. Blir giret når jeg ser den. Av erfaring så vet jo vi alle at den ikke nødvendigvis representerer sannheten. Venter til spillet er ute og testet litt før jeg evt. kjøper det. Håper de får til noe bra med spillet, kan være et morsomt sidespor fra BF4. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Litt spent selv på å prøve den nye betaen, fikk aldri prøvd den første, skeptisk til om det blir noe kjøp, virker litt for likt bf4,men må nesten prøve spillet før jeg kan ta den avgjørelsen. Traileren så bra ut den, men samtlige bf3 / 4 trailere til dlc'er ser jo alltid kjempe fete ut, så det er litt vanskelig å danne noe særlig bilde ut i fra Battlefield trailere. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2015 Håper for guds skyld at de har fått fikset litt på kjørefysikken å at den ikke blir som i BF4. Er jo håpløst å kjøre noe bil der, du hopper hit og dit og plutselig er det bom stopp helt uten grunn. Prøvde å kjøre litt scooter på et av final stand mappet å hoppet over en liten kul å landet på flatmark. Var akkurat som om jeg sank nedi bakken. Blir vel kanskje kjøp rundt juletider når de er ferdig å patche spillet Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Håper for guds skyld at de har fått fikset litt på kjørefysikken å at den ikke blir som i BF4. Er jo håpløst å kjøre noe bil der, du hopper hit og dit og plutselig er det bom stopp helt uten grunn. Prøvde å kjøre litt scooter på et av final stand mappet å hoppet over en liten kul å landet på flatmark. Var akkurat som om jeg sank nedi bakken. Blir vel kanskje kjøp rundt juletider når de er ferdig å patche spillet Scooter på last Stand er jo helt vilt da, fysikken er ikke logisk en plass, man spretter frem og tilbake, med en uforklarlig eksplosjon med døden som resultat her og der. Virker som kjøring er en mye bedre opplevelse i hardline, er i alle fall det jeg har hørt, men vil gjerne teste det selv ja. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 når kommer neste beta? er det open beta? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Vil tro at vi får det 1 måned før release, altså 19 Februar i Europa. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 veldig usikker på spillet egentlig.. liker veldig battlefiels som det er nå. Beste hadde vært bad company 3 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Nei, BC serien kan de holde til konsoller der den hører hjemme. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Vel, BC2 er helt der oppe med BF2 for min del. Så kan vi heller være uenige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå