Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Får veldig BF DLC feeling, men dersom det er urbane maps og vi slipper latterlige fly og battletanks da er mye gjort. Blir kjøp det her. Synes også det er mye kulere å spille i en setting man kan forholde seg til fremfor opplegg som foregår på andre siden av kloden.

Lenke til kommentar

Nei, dette kjøper jeg ikke før det blir dumpet eventuelt. Selv om det ser ut til å være mer fokus på mann mot mann i stedet for og tanks, så frister det ikke i utgangspunktet. Jeg har gått tilbake til å spille Bad Company 2 (igjen...)

Lenke til kommentar

Eneste som er bra balansert i hele BF serien er de infanteri baserte kartene, selv etter fire utgaver. Er vel nærliggende å tro at Dice aldri kommer til å klare å balansere det heller når de ikke har klart det hittil. Hardline har hvertfall veldig bra potensiale til å bli bra balansert så vi får se hva som skjer der.

Lenke til kommentar

Jepp, klarer meg også veldig bra uten 1 million++ gadgets, unlocks & stats. Vil bare ha god,solid og balansert gameplay. Skulle ønske at de kunne sende alt mulig jalladritt til feks. "Bad Company" serien og så heller gå mer tilbake til røttene i BF serien.

Lenke til kommentar

Synes det er kjekt med stort utvalg av "gadgets", Spesielt til våpner, slik at man kan customize dem slik man ønsker.

Føles som BF Hardline siktes mer mot CoD-folka.

Blir nok til at jeg tester Hardline, men slik som det ser ut nå, så virker det som bare noe arkade greier..evt bare en DLC :p virker ikke så veldig lovende, men vi får se. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Litt spent selv på å prøve den nye betaen, fikk aldri prøvd den første, skeptisk til om det blir noe kjøp, virker litt for likt bf4,men må nesten prøve spillet før jeg kan ta den avgjørelsen.

Traileren så bra ut den, men samtlige bf3 / 4 trailere til dlc'er ser jo alltid kjempe fete ut, så det er litt vanskelig å danne noe særlig bilde ut i fra Battlefield trailere.

Lenke til kommentar

Håper for guds skyld at de har fått fikset litt på kjørefysikken å at den ikke blir som i BF4.

Er jo håpløst å kjøre noe bil der, du hopper hit og dit og plutselig er det bom stopp helt uten grunn.

Prøvde å kjøre litt scooter på et av final stand mappet å hoppet over en liten kul å landet på flatmark. Var akkurat som om jeg sank nedi bakken.

Blir vel kanskje kjøp rundt juletider når de er ferdig å patche spillet :p

Lenke til kommentar

Håper for guds skyld at de har fått fikset litt på kjørefysikken å at den ikke blir som i BF4.

Er jo håpløst å kjøre noe bil der, du hopper hit og dit og plutselig er det bom stopp helt uten grunn.

Prøvde å kjøre litt scooter på et av final stand mappet å hoppet over en liten kul å landet på flatmark. Var akkurat som om jeg sank nedi bakken.

Blir vel kanskje kjøp rundt juletider når de er ferdig å patche spillet :p

Scooter på last Stand er jo helt vilt da, fysikken er ikke logisk en plass, man spretter frem og tilbake, med en uforklarlig eksplosjon med døden som resultat her og der.

Virker som kjøring er en mye bedre opplevelse i hardline, er i alle fall det jeg har hørt, men vil gjerne teste det selv ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...