Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halla :D

Sli for Hardline :green:

New in GeForce 340.43 Beta drivers

• Game Ready - This 340.43 Game Ready Beta driver ensures you'll have the best possible gaming experience for GRID: Autosport and the Battlefield: Hardline Beta.
  • SLI Technology
    • 3DMark Skydiver subtest – added profile
    • Battlefield: Hardline – added profile
    • Elder Scrolls: Online – added profile
    • LuDaShi Benchmark – added profile
    • Wildstar x32 version – added profile
    • Dark Souls II – updated profile
  • Gaming Technology
    • Supports GeForce ShadowPlay technology
    • Supports GeForce ShadowPlay Twitch Streaming
  • SHIELD
    • Supports NVIDIA GameStream technology
  • 3D Vision
    • Supports new “3D Compatibility Mode” for 3D Vision that enables us to improve the 3D experience for many key DirectX 10 and 11 games.
    • 3D Compatiblity Mode Profiles
      • Bioshock Infinite: Burial at Sea (DLC) – rated as “Excellent”
      • Banished – rated as “Good”
      • Krater – rated as “Good”

http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/76512/en-us

http://www.guru3d.com/files_details/geforce_340_43_beta_driver_download.html

SLI skaleringa er særdeles bra i Hardline! 1440p ultra 200fps ganske så ofte :w00t:

Endret av Nizzen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

dreier seg vel mer om at battlefield hardline er dårligere graphics enn bf3 og bf4, er mer likt bf 2.5

BF4 har grafikk som Bf 2,5?

Skal si ungdommen har dårlig syn. Trodde det bare var hørselen til ungdommen som var dårlig...

les hva jeg skrev.

Lenke til kommentar

Vel, etter noen timer med betaen må jeg si dette er jææævlig tåpelig... All-out-warfare mellom politi og røvere midt i et eller annet bysentrum, der skurkene er like velutstyrte som en moderne hær? Skulle ikke forundre meg om vi fikk A10 med blålys i første expansion pack...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hardline virker som en DLC til BF4, så jeg kjøper det ikke til full pris, visst det nå blir kjøp i det hele tatt.

Ble ikke akkurat så veldig imponert av Betaen. Kjedelig gamemodes, elendig kjøre fysikk og alt for mye annet som ikke hører hjemme i et politi og røver spill. Hvem i all verden er det som har Stingers og fallskjerm med seg på et ranstokt? Synes de kunne ha holdt seg til noe alla Payday 2.

Lenke til kommentar

Hardline virker som en DLC til BF4, så jeg kjøper det ikke til full pris, visst det nå blir kjøp i det hele tatt.

Ble ikke akkurat så veldig imponert av Betaen. Kjedelig gamemodes, elendig kjøre fysikk og alt for mye annet som ikke hører hjemme i et politi og røver spill. Hvem i all verden er det som har Stingers og fallskjerm med seg på et ranstokt? Synes de kunne ha holdt seg til noe alla Payday 2.

Ja, helt enig. Skulle gjerne likt å sett grappling hook og sånt i BF4 though. Nei, selv bc2 vietnam DLCen hadde mer innhold og faktiske forskjeller enn denne "modden" gjør.

Lenke til kommentar

Dette er jo langt fra en DLC. Spillet ser ganske likt ut ved første øyekast, noe det egentlig ikke er. Spillmekanikkene er noenlunde de samme, noe som er naturlig siden begge har FB3. Likevel føles det veldig forskjellig fra 4, som et helt annet spill.

Når det er sagt så ble jeg ikke særlig imponert av det jeg har prøvd, og tviler på at det blir kjøp av dette.

Dessuten begynner jo 4 etterhvert å bli temmelig bra også.

Lenke til kommentar

Syntes det var ganske grei BF feel over det. Litt annerledes våpenskins men ellers i bunn og grunn det samme. Men selve gamefeelingen likte jeg ikke så veldig. Føltes litt "amatørmessig" og "simpelt" ut hvis man skjønner. Ganske så dårlig grafikk. Hvis noen spill gir plastikkfølelse på våpen så var det dette. Gamemodusen jeg prøvde var også ganske kjedelig. Begge lag skulle stjele penger fra midten av map'et. Usikker på om det blir kjøp. Mye kommer an på hvordan de siste DLC til BF4 blir og om det blir verdt å spille dem. Har ikke store forhåpninger etter det som allerede har vært. :(

Lenke til kommentar

BF hardline var ganske gøy når lagene var greit balansert, om det ene har litt bedre folk enn det andre blir rundene for kort. har bare prøvd en gamemode så langt, så jeg får nok teste noen andre.

ellers likte jeg spillet veldig godt, er nok fremdeles en del finpolering som skal til, men det er jo bare beta.

BF3 og BF4 så ikke så fint ut i "closed" beta de heller.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Syntes det var ganske grei BF feel over det. Litt annerledes våpenskins men ellers i bunn og grunn det samme. Men selve gamefeelingen likte jeg ikke så veldig. Føltes litt "amatørmessig" og "simpelt" ut hvis man skjønner. Ganske så dårlig grafikk. Hvis noen spill gir plastikkfølelse på våpen så var det dette. Gamemodusen jeg prøvde var også ganske kjedelig. Begge lag skulle stjele penger fra midten av map'et. Usikker på om det blir kjøp. Mye kommer an på hvordan de siste DLC til BF4 blir og om det blir verdt å spille dem. Har ikke store forhåpninger etter det som allerede har vært. :(

Det jeg merket meg var:

-alt virker litt enklere og noobifisert

-mye venting mellom rundene

-svært korte runder

-selve følelsen når man spiller var helt annerledes

-netcode kjennes rask og snappy ut

-litt hakking forekom, dette på en maskin som kjører 4 jevnt i 120 fps

-teit loadingscreen som også hakket, 30 fps

-uklare objektiver, mye frem og tilbake og lite konkrete mål

-virker veldig konsollfokusert

Lenke til kommentar

Jeg la ikke merke til noe hakking selv, men var litt for opptatt med å finne fram etc. siden jeg ikke kjente kart eller noe som helst. Men "følelsen" når man spilte var definitivt annerledes. Trodde kanskje at man ville få litt BF3 CQB/BF2 Spec Ops feeling, men det gjorde jeg absolutt ikke. Men spilte bare i ca. 30-40 min tror jeg. Skal gi det flere sjanser.

Lenke til kommentar

Det blir nedlagt den 26, så man har ikke så mye tid. Skal komme en ny, åpen beta en måned eller to før det blir sluppet da :)

En annen ting som er latterlig irriterende, den forbanna krana som raser og gjør alt uspillbart i 20-25 sekunder av hver runde.

Lenke til kommentar

En annen ting som er latterlig irriterende, den forbanna krana som raser og gjør alt uspillbart i 20-25 sekunder av hver runde.

Så det var det som gjorde at alt bare begynte å riste vannvittig!? Greit nok at det rister litt men det liksom bare fortsatte og fortsatte!
Lenke til kommentar

Så det var det som gjorde at alt bare begynte å riste vannvittig!? Greit nok at det rister litt men det liksom bare fortsatte og fortsatte!

Helt idiotisk. Samme dritten i HVER eneste runde. Tror de fleste har fått nok av levolution for en stund.

Lenke til kommentar

Ok, på "Bloodmoney" så har jeg nå hvertfall skjønt greia. Den som sitter i den derre "Armour Vehicle" greia vinner hele skiten hver gang. Det er om å gjøre å campe enten på midten av kartet eller ved ett av "hvelvene". Kanskje greit å tone ned den bilen litt, eller aller helst bare fjerne den?? Satt på et par runder og det var latterlig enkelt. Når man er to stykker i bilen kan man jo lett dekke det meste. Gjør den om til et kjøretøy som kun kan brukes av én person eller bare fjern den!

Ellers opplevde jeg noe helt utrolig som jeg ikke kan huske å ha opplevd under hele BF4. Jeg har joinet 3 ganger i Hardline og alle 3 gangene har jeg havnet på vinnerlaget uten å lamejoine!! Dette tror jeg må være noe nær på verdensrekord innenfor hele BF universet! Vurderer å sende mail til Dice slik at jeg kan få en eller annen premie.

Lenke til kommentar

Ok, på "Bloodmoney" så har jeg nå hvertfall skjønt greia. Den som sitter i den derre "Armour Vehicle" greia vinner hele skiten hver gang. Det er om å gjøre å campe enten på midten av kartet eller ved ett av "hvelvene". Kanskje greit å tone ned den bilen litt, eller aller helst bare fjerne den?? Satt på et par runder og det var latterlig enkelt. Når man er to stykker i bilen kan man jo lett dekke det meste. Gjør den om til et kjøretøy som kun kan brukes av én person eller bare fjern den!

Ellers opplevde jeg noe helt utrolig som jeg ikke kan huske å ha opplevd under hele BF4. Jeg har joinet 3 ganger i Hardline og alle 3 gangene har jeg havnet på vinnerlaget uten å lamejoine!! Dette tror jeg må være noe nær på verdensrekord innenfor hele BF universet! Vurderer å sende mail til Dice slik at jeg kan få en eller annen premie.

Hvorfor sprengte du ikkje bilen¿?

Skyte med kruttlapp nytter ikkje ;)

Går man inn som lag for å ta bilen er det lettere. Rambo alene heter Quake

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Første inntrykket var at det føltes ut som en dårlig mod.

Rundene går altfor raskt, det som derimot ikke går fort er loading og nedtellingen. Skulle nesten tro at jeg brukte mer tid på stirre på loadingskjermen enn å spille. Det ene kjøretøyet er altfor kraftig, er ikke vits å bruke tid på å ødelegge den, med mindre du spiller med en kamerat. Spiller du mot klaner som teamstacker public, så vil du garantert bli eid, og rundene varer toppen 5 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...