Nizzen Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Ja, spilte nettopp et par runder og er ikke imponert i det heletatt. Føltes ut som nok et melke produkt fra DICE, full av bugs og dårlig ytelse. Gleder meg til noen andre overtar Battlefield serien. DICE har tydlig kjørt seg tørr. Er ytelsen dårlig? Selv om sli ikkje fungerer, så synes jeg det går veldig bra. Kanskje det kommer ann på drivere og hardware? Ikke sånn "ytelse", men Server performace tenkte jeg. Pluss masse rubberbanding, folk som går igjennom vegger/golv. Dårlig respons på våpen osv. Rart, hva slags upload har du på linja di og spillte du på usa servere? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Får du stor fordel av 6-core i 4 og HL Nizzen? 4-core kjennes allerede utdatert i forhold til ytelse, ligger omtrent jevnt på 90-100 % bruk. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Får du stor fordel av 6-core i 4 og HL Nizzen? 4-core kjennes allerede utdatert i forhold til ytelse, ligger omtrent jevnt på 90-100 % bruk. Minimumsfps merker jeg en god forskjell i forhold 4770k. Det er ikkje tvil at 6 kjerner hjelper i nyeste frostbite motor Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Ja, spilte nettopp et par runder og er ikke imponert i det heletatt. Føltes ut som nok et melke produkt fra DICE, full av bugs og dårlig ytelse. Gleder meg til noen andre overtar Battlefield serien. DICE har tydlig kjørt seg tørr. Er ytelsen dårlig? Selv om sli ikkje fungerer, så synes jeg det går veldig bra. Kanskje det kommer ann på drivere og hardware? Ikke sånn "ytelse", men Server performace tenkte jeg. Pluss masse rubberbanding, folk som går igjennom vegger/golv. Dårlig respons på våpen osv. Rart, hva slags upload har du på linja di og spillte du på usa servere? Jævlig fanboy du skulle være, nekter å tro på noe negativt folk har å si om spillet. Nei, spilte på EU server, med ca 15-20 i ping. Har bra linje takk. Ingenting av problemene jeg nevnte har noe med HW på min side å gjøre, klarer fint å gjøre BF4 på ultra. Endret 14. juni 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Er ikkje fanboy, synes innje spillet var helt konge heller, men greitt nok. Delte bare erfaringen min at spillet gikk meget bra uten noe "lagg" Verken server eller annet. Kanskje det er mere trøkk nå enn de 2-3 første dagene. Altså mere load på serverene. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Litt morsomt å cruise rundt i Mobile Command-bilen, og plukke ned en etter en. Har definitivt flere roadkills i Hardline etter en time, enn 50+ timer i BF4. Kan blir bra dette til slutt hvis de toner ned antall gadgets/attachments etc. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Gpu test; http://www.overclock.net/t/1495710/gamegpu-battlefield-hardline-beta-gpu-test#post_22413878 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) kan iallefall prøve å medbringe noen forslag. Har og prater nå og da med han som er programmør i Visceral og på bf hardline på steam. Han var forsåvidt enig i det jeg sa om at dem bør gjøre mer av ran enn å holde 'E' på en pengebunke. Endret 16. juni 2014 av Quakecry Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Fikk vist betakey etterhvert jeg også etter å ha regget meg sent samme dag det ble lansert. Keyen kom på torsdag. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) For en bedriten grafikk!!!!!!!!!!! Edit: Gameplayet var også nokså kjedelig gitt.. Endret 16. juni 2014 av kalleklovn12 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 For en bedriten grafikk!!!!!!!!!!! Beta!!! Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 For en bedriten grafikk!!!!!!!!!!! Edit: Gameplayet var også nokså kjedelig gitt.. helt enig! altså bf4 beta var samme some bf4 launch spiller, så blir ikke noe bedre ved launch heller..... og ja samme spillestil som bf4 nesten... bare foruten de største tanksene osv For en bedriten grafikk!!!!!!!!!!! Beta!!! det at det er beta har ingenting å si, bf4 beta var helt likt som bf4 launch....bedriten dårlig grafikk, går tilbake til bf2 grafikk det der Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 For en bedriten grafikk!!!!!!!!!!! Edit: Gameplayet var også nokså kjedelig gitt.. helt enig! altså bf4 beta var samme some bf4 launch spiller, så blir ikke noe bedre ved launch heller..... og ja samme spillestil som bf4 nesten... bare foruten de største tanksene osv For en bedriten grafikk!!!!!!!!!!! Beta!!! det at det er beta har ingenting å si, bf4 beta var helt likt som bf4 launch....bedriten dårlig grafikk, går tilbake til bf2 grafikk det der http://youtu.be/iO0oYeJ7LEs Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Grafikken i BF2 holder fremdeles mål. Det meste de har lagt til grafisk har ikke gjort spillene bedre syns jeg. Endret 16. juni 2014 av oOF Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Kan man fremdeles spille Betaen? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Kan man fremdeles spille Betaen? Jepp, sies ihvertfall til slutten av måneden. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Om man mener BF3/4 er sammenlignbar med BF2 grafikken har man klart noe feil med synet. veldig stor forskjell mellom 2-3 men ikke så stor forskjell fra 3-4. Har forøvrig ikke sett Hardline ennå. Det verste med BF3/4 grafikken var den bedritne "art-direction" som gjorde at fargevalget ble bestående av blasse bleke farger. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 dreier seg vel mer om at battlefield hardline er dårligere graphics enn bf3 og bf4, er mer likt bf 2.5 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 dreier seg vel mer om at battlefield hardline er dårligere graphics enn bf3 og bf4, er mer likt bf 2.5BF4 har grafikk som Bf 2,5? Skal si ungdommen har dårlig syn. Trodde det bare var hørselen til ungdommen som var dårlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå