kremt Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 RPG er pickup weapon eller du kan kjøpe det til å ha i bagasjerommet på f.eks sedan eller coupe. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Ja der kom det på tilbud på Origin ja. -33% på alle versjonene. Endret 25. mai 2015 av Vice Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Ikke nyheter det, er mange uker siden hardline sist var på tilbud med 30-40% rabbat, alle utgavene utenom premium. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Hvordan får man tak i rpg? Finner ikke på engineer. Ps4 Du må kjøpe den til bilen din. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Ikke nyheter det, er mange uker siden hardline sist var på tilbud med 30-40% rabbat, alle utgavene utenom premium. Haha, såpass ja. Men så ut som alt var på tilbud da jeg sjekket igår. inkl. "ultimate edt." som inneholder premium. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Har savnet dette i tidligere spill også: Går det ann å få en oversikt over hvilke våpen etc jeg unlocker om hvor lenge, en progresjonsoversikt liksom? Skjønner ingenting av den oppsummeringa etter runden, hva jeg får eller hva som skjer når baren når 100% og begynner på nytt... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Du må se på battlelog progression der. Stod hvertfall ganske klart i 4 med sånn gult under våpnene med antall poeng og hvor langt du hadde kommet inne på der du velger hvilket våpen du skal bruke. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Er jo ikke helt det samme i Hardline da man bruker opptjente poeng (penger) til å kjøpe det man vil ha. Er det noe som er låst for deg er står det ganske tydelig hvor du velger for eksempel sikte - hva du må gjøre for å låse det opp. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Er jo ikke helt det samme i Hardline da man bruker opptjente poeng (penger) til å kjøpe det man vil ha. Er det noe som er låst for deg er står det ganske tydelig hvor du velger for eksempel sikte - hva du må gjøre for å låse det opp. Å hvis man vil tjene de fort så spiller man 2-3 timer Hotwirer Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Burde jeg kjøpe hardline deluxe eller vanlig? Som nevnt... Nei... Du bør bare droppe det Er ingen som spiller det lengre. Og ikke før det skjedde føler jeg et bittelite savn Får se om det kommer folk tilbake om de setter "gibortpris" på det. På ps store får du bf hardline til 320 og deluxe til 350. Syntes det er en grei pris, men når det er så liten prisforskjell hvilken burde jeg kjøpe da?Deluxe Er enda mange som spiller Hardline på Ps4 Jeg kjøpte spillet når det kom ut og spiller enda Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Nei det er ikke mange som spiller dette På PC er det akkurat nå 800 spillere. Det er sånn cirka et forlatt spill etter min mening. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Er vel ikke så rart. Jeg får DirectX out of memory feil etter 5 min spilletid ca og ingen fiks i sikte. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Er nok ikke helt forlatt men er på langt nær like populært som BF4 ennå er: Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Jeg er absolutt ikke overrasket. Dette kjente jeg tidlig når jeg spilte Beta-ene av spillet av det manglet dybde rett og slett. Derfor kjøpte og spilte jeg det ikke. Derimot tror jeg det kan ha brakt en del nye spillere til 4 faktisk, så noe bra kom jo ut av det. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 starwars battlefront ferdig preloadet 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Er nok ikke helt forlatt men er på langt nær like populært som BF4 ennå er: Sant det ja var dystre tall det der. Men er jo med solid margin mest som spiller på ps4. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Men vil uansett tro at tallene er brukbare når folk faktisk spiller, dvs. mot ettermiddag/kveld. Se nå feks. Nå er det 2300 på PC som spiller. http://bfhstats.com/ Endret 1. juli 2015 av Vice Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 21.000 på ps4 nå vil ikke si det er veldig galt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) starwars battlefront ferdig preloadet Blir du og gi oss FPS /generell performance info? Endret 1. juli 2015 av Quakecry Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Er jo ikke så veldig interessant med performance info i en alpha versjon, er mer gameplay og selve spillfiunksjonaliteten som jeg ser på som interessant da den i bunn og grunn er ferdig. Men uansett hører det ikke hjemme i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå