Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde jeg kjøpe hardline deluxe eller vanlig?

Som nevnt... Nei... Du bør bare droppe det :D

Er ingen som spiller det lengre. Og ikke før det skjedde føler jeg et bittelite savn :)

Får se om det kommer folk tilbake om de setter "gibortpris" på det.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt problemer med å finne en servere å spille på, ikke engang når jeg kommer hjem fra natte vakt 07 tiden på morgenen heller (hender jeg tar en runde eller to vist det var siste vakt).

Så du skal ikke være redd for å ikke finne servere, men spillet er jo ikke noe episke greier, men det har gitt noen kjekke timer.

Jeg vil si at det definitivt har vært verdt 399,- etter bare og ha spillet det ca 50 timer, men jeg hadde holdt meg unna premium.

Lenke til kommentar

Det er vel uansett et varseltegn når et så populært franchise som Battlefield ikke har mer enn ~4k players peak på PC.

Uten å skylde på ditt eller datt så var problemet for min del at jeg ikke hadde det gøy mens jeg spilte. Klokket inn noen timer i beta, men etter relase har jeg den nette sum av 4h 18m played...

Hadde heller investert i BF4. Kan si mye dritt om det spillet også, men det er i det minste gøyalt. Nå kommer det snart også 3 revamped night maps + 1 nytt + "ny" game mode (gungame) i gratis content-patch.

Lenke til kommentar

Burde jeg kjøpe hardline deluxe eller vanlig?

Som nevnt... Nei... Du bør bare droppe det :D

Er ingen som spiller det lengre. Og ikke før det skjedde føler jeg et bittelite savn :)

Får se om det kommer folk tilbake om de setter "gibortpris" på det.

På ps store får du bf hardline til 320 og deluxe til 350. Syntes det er en grei pris, men når det er så liten prisforskjell hvilken burde jeg kjøpe da?
Lenke til kommentar

På ps store får du bf hardline til 320 og deluxe til 350. Syntes det er en grei pris, men når det er så liten prisforskjell hvilken burde jeg kjøpe da?

Åh, Sorry! Tenkte automatisk PC jeg... Er vel noe større spillerbase der?

Men hva innebærer deluxe? Er det bare noen ekstra bagger? Isåfall ikke verdt å gå for. Om det er det samme som Premium til PC, hvor du får kommende utvidelser gratis, så kjør på :) 320,- er ikke all verden. Jeg har hatt noen timer med moro i det spillet, selv om jeg tror det ryker til fordel for GtaV snart (Ble litt trangt på ssd)  :)

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Tror ikke det var noen som ventet mega suksess, men så dårlig som det har gått var nok ikke planen.

Forhåpentligvis tjener de såpass lite a EA dropper COD tendenser med utgivelser fra to produsenter år etter år.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...