Vice Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Er så lei av badmins -_- Er så lei av whining og klaging i Battlefieldtråder her på forumet... Er jo ikke verre enn å droppe å lese trådene. Men husk også at fra og med BF3 og utover er selve basisen for spillet whining og klaging. Den som klager og sutrer mest får viljen sin. Dessverre. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Og hva pokker har spillendrende whining med å være lei av badmins å gjøre? Badmins ødelegger moroa for folk. Bryter sin egen servers regler for å hevde se selv. Sparker folk som kommenterer ut av serveren osv. Miljøet er pillråttent. Endret 2. april 2015 av hugRmunR Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Og hva pokker har spillendrende whining med å være lei av badmins å gjøre? Badmins ødelegger moroa for folk. Enkelt og greit. Sant nok, men BF gjengen er oppdratt til å sutre og klage. Ikke klandre dem for det?? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg liker best de som klager over folk som klager jeg 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Det er alt for mye klaging over folk som klager over at enkelte klager, inception 2 cumfirmed. 2 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Det er alt for mye klaging over folk som klager over at enkelte klager, inception 2 cumfirmed. This! Men jeg er enig med Nizzen, og med Kremt egentlig, lei av folk klager, men like greit å stoppe å lese. Men da må vi ha en egen tråd og en av reglene er ``INGEN KLAGING!`` Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Er så lei av badmins -_- Er så lei av whining og klaging i Battlefieldtråder her på forumet.. Kunne ikke gi annet enn en tommeltott på denna :-) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Nolduser. Burde faen meg være lov å klage på ting som ødelegger for spillere. Men men. Det at recon/professional ikke lengre har spawn beacon er kos. Endret 2. april 2015 av hugRmunR Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Sutre i vei du, er ingen regler eller moderatorer som banner deg for det, at noen vil inception klage på at du klager får du / vi heller tåle. Noen som har hørt noe om når ny patch kommer? Skal bli godt med en nerf på rpg og K10,men spillet fungerer i større grad veldig greit. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Ingenting er vel mer moro enn å lese chat ingame når det rakner for en stakkar og han/hun rager skikkelig. Pro whining her altså! Hva skjer med rpg? Eneste jeg har fått med meg er forsøk på forbedret hit-detection (forbedret hvordan klient og server kommuniserer) Redigert: Ja... Hardline dette her ja. Ikke BF4 Trådrot. Men er vel og snakk om å få forbedret hit/delay/lag - greiene, da dette av en eller annen grunn avviker veldig i forhold til hva det er på BF4 nå. Endret 2. april 2015 av Knutgrus Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hvorfor har det seg slik at år jeg spiller rescue og vi har startet runden og klokken teller ned at en på laget får løpt mens vi andre venter på å kunne løpe? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Virker ut som om problemet mitt med memory-leak forsvant da jeg byttet til Nvidia 970 fra ATI 5850BE! Har spilt med 970 i hele dag, og ikke hatt noen problemer 1 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Meget lenge siden jeg har spilt Battlefield, snakker noen år. Tenkte jeg kanskje nå skulle kjøpe meg enten BF4 eller Hardline, hva vil dere anbefale? Jeg har i alle år kun spilt PC, men min maskin har blitt gammel og jeg er heller ikke intresserer i å oppgradere. Fikk en PS4 til jul, tenkte jeg nå slulle gi battlefield en sjangse på denne., men blir uvant. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg syns hard sugde, men det er smak og behag. Det er mest en COD konkurrent der run and gun står på dagsorden. 4 har litt mer dybde i seg og føles ikke så overfladisk, her er det hele pakken du forventer med BF. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 begge er gode etter min mening. men spiller kun hardline nå da jeg er lei nr 4 og liker mer run and gun Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hvorfor har det seg slik at år jeg spiller rescue og vi har startet runden og klokken teller ned at en på laget får løpt mens vi andre venter på å kunne løpe? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Gå fort innom pausemenyen og ut igjen så kan du løpe før tia Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Takk. Prøver det i kveld:) Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Første Big Heist fra Battlefield.no i kveld kl 2100, fortsatt flere plasser igjen http://www.battlefield.no/artikkel/big_heist_1 Edit: Link kan vere lurt å legge ved Endret 13. mai 2015 av Brattus Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Burde jeg kjøpe hardline deluxe eller vanlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå