Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at de som spiller på PC fikk tilgang i dag. Noen mulighet å starte moroa på PS4 og før torsdag?

19 mars for pc....

Kos dere. Middelmådig pausespill ifølge anmeldelse.
Så lenge man koser seg, så er det jo samma åssen anmeldelse spillet får. Jeg får kanskje spillt 2 timer i uka, så tviler på at jeg blir lei med det første :p
Lenke til kommentar

Ser at de som spiller på PC fikk tilgang i dag. Noen mulighet å starte moroa på PS4 og før torsdag?

19 mars for pc....

Kos dere. Middelmådig pausespill ifølge anmeldelse.

De fleste anmeldelsene ser jo ut til å legge fryktelig mye vekt på singleplayer, og da er det naturlig at man blir skuffet av et Battlefield-spill.. Intet nytt under solen der altså.

De som har fokusert på multiplayer virker jo generelt positive, men at det er mer en reskin av Battlefield med et par nye moduser og argumenterer da for at spillet burde vært solgt som utvidelse til Battlefield 4 til noe redusert pris og ikke som et helt nytt spill til fullpris.

Ser at mange totalt slakter spillmoduser som "Tripwire" mens andre elsker det. Så så det er jo tydelig veldig mye smak og behag ute å går her og at selve spillmekanikkene sitter godt og lever opp til vanlig Battlefieldstandard. Anmeldelsene ser ut til å score baserte på veldig personlige meninger rundt hva man syntes om de nye spillmodusene og hvilke forhåpninger anmelder har hatt til hva Hardline skulle være særegent iforhold til tradisjonell Battlefield.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Anmeldelsen var basert mest på MP. SP-delen fikk ganske bra men ble kjedelig etterhvert og dårlig AI.

Problemet er vel at dette spillet har helt feil navn da det ikke har noe som helst med BF å gjøre.

COD-killer hadde vært et bedre navn.

Det positive får vel være at man sannsynligvis får et velfungerende spill men som er kjedelig.

Motsatt av 4 der spillet var temmelig bra men svært bugget.

Lenke til kommentar

Igjen så er anmeldelsene over hele linja. Noen hater både SP og MP mens andre synes det er helt topp. Viser bare igjen hvor latterlig det er å fokusere på anmeldelser.

Selv var jeg ikke helt blåst av stolen ang MP. Men er vel mest pga jeg suger fu i det. Men det jeg ser av live streams av både SP og MP ser veldig gøy ut.

Lenke til kommentar

Selv var jeg ikke helt blåst av stolen ang MP. Men er vel mest pga jeg suger fu i det. Men det jeg ser av live streams av både SP og MP ser veldig gøy ut.

Spill som BF er noe av det kjedeligste man kan streame. Ingen spenning og krever ingenting for å spille det.

Det verste med dette spillet er at Origin har gnålt om å forhåndsbestille det siden juni ifjor. Det er ganske irriterende.

Lenke til kommentar

Får man spilt det nå ?:O Har preloada og alt.

Vel, noen kan har sannsynligvis fått det tidligere i posten.

Hjelper ikke å få det tidlig i posten når du må igjennom Origin og Battlelog uansett som ikke åpner for Europa før 19. Mars? Om du da ikke tenker på singleplayer.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Får man spilt det nå ?:O Har preloada og alt.

Vel, noen kan har sannsynligvis fått det tidligere i posten.

Hjelper ikke å få det tidlig i posten når du må igjennom Origin og Battlelog uansett som ikke åpner for Europa før 19. Mars? Om du da ikke tenker på singleplayer.

Jeg tenkte automatisk konsoll, glemte at Origin(PC) og digitalt på konsoll har tidsinnstilte frister på når man kan starte.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Er sikkert flere her som fikk prøvd ut Beta når den var ute. Hvor tro er Hardline til Battlefield-opplevelsen? Jeg frykter at Battlefield-serien, en serie jeg har satt umåtelig stor pris på gjennom årene, er i ferd med på bli ødelagt, "Call of Duty" style. Battlefield-serien handler som tittelen selv sier, om slagmarken. Politi og røver er ikke det jeg assosierer med slagmarken.

Lenke til kommentar

Er sikkert flere her som fikk prøvd ut Beta når den var ute. Hvor tro er Hardline til Battlefield-opplevelsen? Jeg frykter at Battlefield-serien, en serie jeg har satt umåtelig stor pris på gjennom årene, er i ferd med på bli ødelagt, "Call of Duty" style. Battlefield-serien handler som tittelen selv sier, om slagmarken. Politi og røver er ikke det jeg assosierer med slagmarken.

Mitt inntrykk ifra beta er ihvertfall at det er så langt ifra Call of Duty som det går an. Ellers opplevde jeg ikke store forskjellen...politi og røver isteden for militære og noe mindre kjøretøy?

Håper vi får flere forskjellige Battlefield spill jeg. Noe som hadde vært veldig kult var om det kom spill i forskjellige tids epoker. Hvor kult hadde ikke det vært med fks Battlefield: North vs South....hadde kjøpt det tvert! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...