Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Next gen konsoll my ass, BF hardline blir 720p på Xbox One, og 900p på PS4.

720p er jo 10år tilbake i tid, og vi snakker Hardline her, til og med bad company ser jo nesten bedre ut.

Nei huff, synd på de som ikke har ordentlig PC og som spiller konsoll. :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

HL ser jo crap ut selv på topp PC.

Definitivt ikke et spill man kjøper for grafikk, og heller ikke hvis man begynner å bli smålei BF generelt.

Synd at dette kommer til å selge som hakka møkk uansett. Ser at full versjon ligger på over 1000 spenn på Origin. Er litt drøyt.

Lenke til kommentar

Kommer sikkert til å selge, men håper det ikke kommer til å selge så bra som tidligere BF spill, ser jo hvor dårlig aktiviteten her inne er på denne tråden i motsetning til hva BF3 / BF4 var. Sier vel litt at mange er skeptiske.

Jeg har 325 timer ingame i BF4 og er mega lei av det nå, så jeg kommer til å kjøpe hardline bare for å ha noe å spille i helgene med en kompis, må ha noe multiplayer fps spill helgene som man ikke er lei av...

Spillet kostet meg 296kr på g2a.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

325 er jo ingenting. Har selv firesifret, dog tatt en pause nå. Blitt smålei men kommer nok til å spille igjen.

HL står jeg over, kommer masse gode spill fremover nå tror jeg. Likte ikke betaen i det hele tatt. Om noe så syns jeg den første betaen var den beste.

Hvis du er lei 4 ser jeg ikke helt hva du finner i HL, men det er kanskje bare meg.

Lenke til kommentar

For en som ikke har spilt BF serien siden Bad Company, og bare spilt CoD de siste årene, må jeg si at HL var en sann glede. Storkoste meg fra start til slutt i betaen, både med tanke på grafikk og spillflyt. Ja, har prøvd BF4 å ser litt hvorfor mange hardcorefags griner på nesa av HL, men hallo? Det er ikke så ille som mange skal ha det til.

Endret av Rons0
Lenke til kommentar

Jo det er det.

Det mangler dybde, våpenfølelse, alt skal være run-and-gun, rinse-and-repeat.

Stemmer vel bra for din del siden du bare spilt COD som er akkurat et sånt spill.

Grafikk i HL var betydelig dårligere enn 4, og det attpåtil kjørte tyngre enn 4.

Det som faktisk overrasket meg litt var en side jeg leste at HL hadde vært et fungerende spill i over 2 år. Så det er tydelig at denne lanseringen kanskje blir litt mer smooth siden de har lært mye fra 4 og spesielt CTE. Dette er jo basically en stor mod til 4, og det føles virkelig helt annerledes, det skal de ha. Men dog ikke et spill for alle. Bør hvertfall ikke forhåndsbestille, noe som Origin har mast om siden juni i fjor nå. Blir litt lei spammet fra EA hele tiden.

Lenke til kommentar

Hadde det mer gøy den lille stunden betaen varte enn jeg har hatt med mine 450 timer i BF4. Likte TTKen og at nettkoden virket mye bedre.

Opplevde ikke rubberbanding, noe jeg opplever konstant i BF4. Våpnene føltes bedre. Litt mer rekyl enn i BF4 (som føles som COD når det gjelder våpen)

Lenke til kommentar

Dårlig av EA å gi early access kun til xbox1. Noen som vet om vi mister alt vi fikk under betaen?

Det er jeg 99% sikker på, det har vært slikt i alle år mener jeg, i alle fall siden battlefield 3,blanke ark ved kjøp / utgivelse, like greit. Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...