Knutgrus Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Er det marked for å selge Bf4? Var innom lefdal i november, de hadde det i hylla for 29,- (var sikkert til 360 det da). Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 EA-topp:–Spillene våre er for vanskelige å sette seg inn i Tror de fleste synes det tar for lang tid å bli kjent med systemene. YES, begynner å bli håp for at Battlefield snart kan bli et IDLE clicker game eller kanskje et pek og klikk hybrid mellom pc og mobil, endelig kan man sette seg rett ned i spillet fra første sekund og forstå alt. Bare å glede seg til fremtiden. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 EA-topp:–Spillene våre er for vanskelige å sette seg inn i Tror de fleste synes det tar for lang tid å bli kjent med systemene. YES, begynner å bli håp for at Battlefield snart kan bli et IDLE clicker game eller kanskje et pek og klikk hybrid mellom pc og mobil, endelig kan man sette seg rett ned i spillet fra første sekund og forstå alt. Bare å glede seg til fremtiden. BF5 blir vel kanskje turbasert Lenke til kommentar
Eddikken Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Vell etter ca 15 timer med betaen er det dette jeg sitter igjen med:Nå det kommer til selve temaet med politi og røvere har jeg null problem med dette når det til slutt kommer til at lag A må slå lag B. For min del blir det som om jeg hadde installert en skin mod. Den nye hotwire moden syntes jeg var gøy i begynnelsen. Du får en del "hollywood moments" med biljakter og ville eksplosjoner rundt deg. Problemet her ligger i at kjørefølelsen for min del var veldig "klunky". Bilene føles som om dem er limt fast i veien og den minste element i veien får bilen til å stoppe helt opp. Nå har jo aldri Battlefield vært kjent for å ha realistisk bilfølelse, men når de har en mode som fokuserer på dette synes jeg at de burde ha brukt litt mer tid på det.64-man conquest var den moden jeg hadde mest problem med. Det var her jeg opplevde mest problemer med netcode og til tider også "rubberbanding". Dette kommer nok av at hardline kjører på frostbite motoren og de samme problemene vi har i BF4 kommer til syne her også. Følte også at det var forferdelig mye mer kil trades her enn det er i BF4 nå etter alle patchene.32- man heist på bank job koste jeg meg derimot mye mer med. Her føltes netcoden mye bedre og jeg satt igjen med mye færre kil trades, rubberbanding var også nærmest ikke til stede i denne moden. Dette skyldes nok at det var 32 man på et mye mindre map enn på 64-man conquest serverene. Når det kommer til våpen balansen vil jeg ikke kommentere så mye på i og med at dette er en beta. Jeg brukte for det meste m16a3 da denne passet bra til både close, medium og long range (trenger nok en nerf)For min del blir nok ikke dette en dag 1 kjøp og vil heller ikke anbefale noen til å hverken forhåndsbestille det eller å kjøpe det på dag 1. Vent heller og hva youtubere/streamere sier om det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Likte og heist:) Hva er killtrades? Lenke til kommentar
Eddikken Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Likte og heist:) Hva er killtrades? Der både du og motstanderen dør samtidig mens dere skyter på hverandre. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 BF5 blir vel kanskje turbasert L.O.L. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Likte og heist:) Hva er killtrades? Der både du og motstanderen dør samtidig mens dere skyter på hverandre. Opplevd det flere ganger i Hardline-betaen jeg. Xbox one. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Mitt førsteinntrykk er at dette spillet er for den "yngre" generasjonen. Har kun spilt en conquest runde, så må nok spille noe mer før jeg avgjør noe. Men pr nå så synes jeg det ikke var så voldtsomt moro. Da er jeg heller mer fan av BF3\4 med "militær"-konseptet. Jeg likte dog at man kunne klatre opp på alle byggninger osv med tau. Det håper jeg de også legger med i feks BF5. Musikken som i er samtlige kjøretøy er jo latterlig dårlig, men men.. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Conquest var ikke noe særlig, men jeg kan sikkert vurdere å kjøpe spille når det nærmer seg 300,- Hotwire var kjempe gøy, heist var greit det også, mye mulig det er noen bra brett vi ikke har fått prøvd også da, og game modes. Endret 7. februar 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Noen som har opplevd noen av disse? . RPG-animasjonen er morsomt synes jeg. Herlige easter-eggs. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Hvor er det man velger servere? Jeg får opp den pre-order sia, og trykker skip, men kommer bare til bf-servere. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Her: http://battlelog.battlefield.com/bfh/servers/ 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Nei off nå var det nok for meg, blir garantert ikke et kjøp med mindre de fikser netcoden, det er en skam at FPS spill kan være sånn som dette.. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Tror du halisjonerer, mulig dere spiller 64 Conquest? Holdt meg unna det, lite med dårlig netcode på 32 heist / hotwire, som sakt ikke sett et eneste trade kill enda med 7 timer. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Netcode handler ikke bare om å ta hverandre på likt, men også om du skyter på noen som springer rundt et hjørne, sniping også virker veldig klumsete i forhold til bf3.. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Har faktisk ikke prøvd sniping enda, er nok kanskje en god test det der ja, men sniping og bf blir mer og mer COD, 360 noscope på 10 meter hold er ikke det jeg kaller Recon. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Er ikke så nervøs for netcoden på spillet. Det skjer jo alltid noe merkelig på alle fps spill når ping osv er innblandet. Er heller skeptisk på spillet kan forsvare en prislapp på 500kr. Spørs om jeg venter på Battlefront fra Dice. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Ender vel med at alle her kjøper spillet, men det kun er et fåtall som vil inrømme å ha kjøpt det Man sletter alle vennene i Origin, og dermed kan ingen se at det spilles i smug Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 jeg kommer nokk til å kjøpe det og ikke spille bf4 pga er lei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå