Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo fint finne spillet for 290kr. Trenger ikke proxy en gang, google er greit da...

Ja men det er vel kun Origin selv som selger "Deluxe" versjonen? Til BF4 kjøpte jeg hele Premium sulamitten fra Origin for en pris som var billigere enn det kun standard versjonen kostet i norske kroner.

Våpen som alle kan få senere? Uansett kommer det vel en premium-pakke som du må ha ellers kommer du deg aldri inn på serverne fordi alle de med premium kommer før deg i køen...

Haha verste jeg har hørt! Er tusenvis av servere, så det å komme inn i en server skal være din minste bekymring.

Man vil jo helst spillet med vennene sine, favorittservern eller på servere som det er mye folk på. Derfor trenger man premiumbruker for å komme inn på serveren når over 50% av de andre spillerne har det. Ellers vil de du stå i kø i evig tid.

Lenke til kommentar

Dice har ikke akkurat lært her. Største problemet med spillet har dem ikke fikset. Dem bruker spillmodusene til BF4 i BFH. Passer ikke i det hele tatt. Spawner som politi og er omringet av 40 kriminelle tvert. Er heller ingen poeng med spillet. Bare spawner om og om igjen og skyter hverandre uten noe som helst taktikk.

BF4 DLC er min verdict.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt Betaen noen timer, Hotwire er fortsatt jevli fett, samma hvilken bana, Heist er rotete, og fungerer best i showoff videoene til EA, eller om man faktisk har ett fullt rutinert lag som sammarbeider. Conquest Large er det værste, siden det er utrolig kjedelige kjøretøy..

Kjekk Beta, kommer nok til å spille noen timer til, men blir nok ikke noe kjøp, mest pga den helt elendige netcoden, tilogmed på 30< ping servere.. :no:

Lenke til kommentar

Er enig i at dette minner mer og mer om søppel, men har blitt helt desperat etter å få gode maps etter å ha vært "sammen" med BF4 så lenge nå. De kartene som finnes i betaen overbeviser ikke så langt så tror nok jeg setter et kjøp på vent. Om man venter i noen uker havner det nok i "billighylla" om det ikke er vesentlig bedre enn det betaversjonen viser. :( Får nesten litt "BF Vietnam" assosiasjoner her, men håper det ikke er så ille!

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Er enig i at dette minner mer og mer om søppel, men har blitt helt desperat etter å få gode maps etter å ha vært "sammen" med BF4 så lenge nå. De kartene som finnes i betaen overbeviser ikke så langt så tror nok jeg setter et kjøp på vent. Om man venter i noen uker havner det nok i "billighylla" om det ikke er vesentlig bedre enn det betaversjonen viser. :( Får nesten litt "BF Vietnam" assosiasjoner her, men håper det ikke er så ille!

BF vietnam var jo bra, samme med BC2 vietnam.

Lenke til kommentar

Må være ærlig og si at det føles enda ut som BF4 med politiskin. Det er jo ingenting som er i nærheten av å virka som det er politi og røvere som kjemper engang, det er jo bare all out war. Gatene føles tomme, grafisk sett er ikke spillet spesielt pent, og jeg synes virkelig dem kunne gjort mer ut av denne politi vs røver. Er spillet en slags subtil fortelling om militariseringen av politiet?.

Føler virkelig det ikke er verdt 400 kroner, selv om jeg blir å spille singelplayeren. Selv denne "commander modusen" er jo bare dårlig gjennomført.

Lenke til kommentar

Har nå fått noen timer spilt til nå å bestemt meg for å ikke kjøpe Hardline. Nettkoden er helt merkelig, noen ganger fungerer det greit mens andre ganger treffer du ikke fienden som står rett foran deg med en hagle en gang. Grafikken er ikke særlig imponerende å selv BF4 på lowest settings ser mye bedre ut. Conquest føltes utrolig tomt ut, selv med 64 spillere. Heist var litt gøy, men det ble fort et clusterfuck med granater, molotov å shotguns som kanskje er litt for OP.

Jeg får holde meg til BF4 betaen til Rainbow Six Siege kommer ut, håper det spillet blir bra. Rainbow Six har nå ikke skuffet tidligere, så mine forhåpninger er høye der.

Lenke til kommentar

Jeg syntes i alle fall det er godkjent med over 4 timer uten et eneste trade kill eller følelsen av at netcode var urettferdig eller dårlig.

Hehe, prøvde såvidt i dag jeg og. Trade kill de 5 første gangene jeg døde :)

Ser forresten at mange klager litt vel mye her? Er jo fremdeles Beta...

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Er jo fremdeles Beta...

Det var beta til BF3 og BF4 også. Desverre var ikke disse spillene stort mye bedre ved release. Skal dog sies at jeg ikke har opplevd like mange bugs i Hardline som i de to førstnevnte.

Har fått prøvd alle gamemodene i betaen nå. Hotwire synes jeg var utrolig kjedelig, mens heist tror jeg kan ha potensiale. Det er alltid vanskelig å bedømme et spill ut fra beta fordi så mye er ukjent. Et tonn med gadgets og våpen man ikke har prøvd, samt at man mangler map-knowledge som ofte er avgjørende for å lykkes.

Å spille conquest i Hardline var greit nok. Det var litt deilig å få tilbake infantry-fokus fremfor VM i armoured warfare som det var i BF4 på mange maps. Syns dog det var mye action med 64p på Dust Bowl, overhodet ikke tomt som noen andre påstod.

Heldigvis er det 4 gamemodes til. Står om de øvrige her: http://www.ign.com/wikis/battlefield-hardline/Game_Modes

Crosshair er den moden jeg gleder meg mest til. Politiet skal eskortere en VIP mens de kriminelle skal forsøke å drepe. Ingen vehicles og ingen respawns. Så fort man eliminerer muligheten til å respawne må man med ett begynne å tenke mer taktisk. Husker det var en lignende gamemode i team fortress classic, bare at man kunne respawne. Sykt artig.

Rescue virker også lovende. Der skal SWAT prøve å redde hostages som bevoktes av de kriminelle. Ingen respawns der heller, og det går på tid. Disse to gamemodene virker hvertfall å ha et kompetititvt element i seg i motsetning til de mer arkadebaserte gamemodene.

Lenke til kommentar

Crosshair er den moden jeg gleder meg mest til. Politiet skal eskortere en VIP mens de kriminelle skal forsøke å drepe. Ingen vehicles og ingen respawns. Så fort man eliminerer muligheten til å respawne må man med ett begynne å tenke mer taktisk. Husker det var en lignende gamemode i team fortress classic, bare at man kunne respawne. Sykt artig.

Rescue virker også lovende. Der skal SWAT prøve å redde hostages som bevoktes av de kriminelle. Ingen respawns der heller, og det går på tid. Disse to gamemodene virker hvertfall å ha et kompetititvt element i seg i motsetning til de mer arkadebaserte gamemodene.

Er enig i de kompetetive elementene slike moduser bringer med seg, men de vil alltid ha én stor ting mot seg: Når man først er så uheldig å bli drept blir det usigelig kjedelig å vente på at runden skal bli slutt. Jeg er hvertfall veldig lite interessert å sitte med et spill uten å faktisk få spille mest mulig. En slik modus oppmuntrer kanskje også til juks i større grad siden det er så mye mer belønning i å overleve.
Lenke til kommentar

Tja, vil vel egentlig tro det er mer lønnsomt å cheate i f.eks conquest der du kan drepe uendelig mange folk på 3 min, mot et lite knippe hvert 3de minutt i en round-based match. Men cheaters gonna cheat uansett.

Jeg er godt vant med CS og der er det samme konsept. Runder, timelimit og ingen respawn. Med mindre man har et stort deathwish og spiller noenlunde taktisk så får man stort sett med seg mesteparten av rundene i live. Det blir en helt annen dynamikk og intensiteten øker betraktelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...