Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sett en eneste klage i Chatten om netcode heller, går ikke en bf4 runde uten at man ser noen klage på det, og det er for lengst et utgitt spill.

Tipper at det ikke er "core teamet" som lager "Hardline" men at det mer fungerer som en ren mod.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes det var kjempe artige, super arcade for all del, men netcode er jo endelig på plass, ikke sett eller fått en eneste Kill trade enda.

Men om det blir kjøp er jeg skeptisk til, men lenge siden jeg har hatt det like kjekt med en beta.

Er faktisk enig. Det går veldig bra her også. Kanskje de som klager på dårlig nettkode har dårlig nettlinje/dårlig hardware/er noobs, eller alt på en gang :ph34r::green:

Spillet har vært ute 1 dag, så da er jo alle noob :p

Skal nå prøve spillet litt til i natt før jeg gjør meg opp en mening om det blir kjøp eller ikke.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Div youtubere har påpekt netcode flere ganger og vist at det er trading i spillet. Så ja det er nok fortsatt et problem. Chat virker relativt dødt på de serverne jeg har vært innom, nesten ingen som skriver annet enn omg og wtf. Ikke særlig mye entusiasme, bare tester for moro.

Næh fikk mer lyst til å fortsette med 3 enn med dette.

Lenke til kommentar

500kr later til å være vanvittig overpris for dette. Kommer vel til å se om det gamle "proxy trikset" fortsatt fungerer slik at jeg kan kjøpe det via et annet land hvor det selges billigere, for regner med at jeg blir å kjøpe det.

Ikkje mange land man bare trenger å jobbe 2 timer for et spill. Altså billig i Norge :)
Lenke til kommentar

500kr later til å være vanvittig overpris for dette. Kommer vel til å se om det gamle "proxy trikset" fortsatt fungerer slik at jeg kan kjøpe det via et annet land hvor det selges billigere, for regner med at jeg blir å kjøpe det.

Ikkje mange land man bare trenger å jobbe 2 timer for et spill. Altså billig i Norge :)

Skulle gjerne hatt en nettolønn på 250kr timen :p

Lenke til kommentar

Du kan jo fint finne spillet for 290kr. Trenger ikke proxy en gang, google er greit da...

Lenke til kommentar

Å prisen har ikke forandret seg heller de siste 20+ årene. Spill til NES kostet jo også rundt 500 lappen, så vi skal ikke klage. Kommer nok sikkert flere gamemodes og maps når spillet blir utgitt enn det vi har i Betaen nå.

Lenke til kommentar

Hvis noe av prisen skulle være med på å dekke lønningene til (late) nordmenn kunne jeg vært tilbøyelig til å kjøpe slik argumentasjon for prisdiskriminering. Endret av Vice
Lenke til kommentar

Du kan jo fint finne spillet for 290kr. Trenger ikke proxy en gang, google er greit da...

Ja men det er vel kun Origin selv som selger "Deluxe" versjonen? Til BF4 kjøpte jeg hele Premium sulamitten fra Origin for en pris som var billigere enn det kun standard versjonen kostet i norske kroner.
Lenke til kommentar

Ja men det er vel kun Origin selv som selger "Deluxe" versjonen? Til BF4 kjøpte jeg hele Premium sulamitten fra Origin for en pris som var billigere enn det kun standard versjonen kostet i norske kroner.

Hva er det Deluxe har som ikke standard har?

Lenke til kommentar

Våpen som alle kan få senere? Uansett kommer det vel en premium-pakke som du må ha ellers kommer du deg aldri inn på serverne fordi alle de med premium kommer før deg i køen...

Lenke til kommentar

Våpen som alle kan få senere? Uansett kommer det vel en premium-pakke som du må ha ellers kommer du deg aldri inn på serverne fordi alle de med premium kommer før deg i køen...

Er ikke helt sikker på om det er unike våpen eller ikke. Er rimelig teit om man kun kan få dem ved å kjøpe deluxe.
Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på om det er unike våpen eller ikke. Er rimelig teit om man kun kan få dem ved å kjøpe deluxe.

Hvorfor er det teit? Om man skal ha fordeler her i livet må man bla opp.

Lenke til kommentar

Haha verste jeg har hørt! Er tusenvis av servere, så det å komme inn i en server skal være din minste bekymring.

Endret av Mariusgt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...