Rustymagus Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ubisoft erstatter kansellert spill med et annet.Lek politi og røver i nytt Rainbow Six-spill Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 yes pls. Vegas 2 er og forblir en perle. 1 Lenke til kommentar
Rick Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Ser meget bra ut dette! Ubisoft hadde mye spennende å vise frem Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Er dette bare multiplayer? Jeg har ventet altfor lenge på en verdig etterfølger til Raven Shield, og jeg ble smått interessert etter å ha sett gameplayet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Er dette bare multiplayer? Jeg har ventet altfor lenge på en verdig etterfølger til Raven Shield, og jeg ble smått interessert etter å ha sett gameplayet. Rainbow Six: Siege will have a single player/coop campaign as revealed in the GT Live Access Stream. Currently, Ubisoft is only showing of the the Siege mode of the game, but they will reveal more on the campaign portion ?very soon?. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Politi og røver har visst tatt over for zombie trenden vi har sett i noen år nå. Først BF Hardline å nå dette. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Rainbow Six har vel strengt talt alltid handlet om politi mot røver Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Ja du har jo rett i det Blandet litt med Ghost Recon serien her. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Politi og røver har visst tatt over for zombie trenden vi har sett i noen år nå. Først BF Hardline å nå dette.Først Payday 1 vel. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Payday kan ikke sammenlignes helt siden det kun er muligheter for PvE. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Igjen ett Rainbow Six ikke verdig å bære navnet, synd.Opprinnelig var det ikke politi heller, men en dedikert anti-terrorist gruppe. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) I år gikk den kanadiske spillgiganten... Ubisoft er fransk ikke kanadisk. Spillet ser kult ut det. Gleder meg til å se mer info. Endret 10. juni 2014 av shaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå