Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ringe noen som ikke tar tlf

Anbefalte innlegg

God kveld.

Hadde avtale med en venn i dag. Fikk beskjed om å ringe når jeg stod opp. Det gjorde jeg. Min venn tok aldri tlf. Til sutt fikk jeg kontakt via fb. Da skulle h*n vekk, og ga beskjed om at h*n tok kontakt da h*n kom hjem. Dette har h*n ikke gjort.

Vi har avtale i morgen også. Skal jeg gidde å ringe i morgen? Dette er noe som godt kan skje igjen. Er egentlig lei av dette da det ikke er første gang. Skjønner ikke hvorfor det er så vansklig å gi en beskjed.

Eller er den vedkommenes tur til å ta kontakt?

Anonymous poster hash: 8f713...45f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen er ubrukelige til å svare og holde avtaler. Du kjenner denne personen, det gjør ikke vi. Hvis du ikke syns det er en krise om det ikke blir noe av, så kan du like gjerne overlate det til denne andre personen å ta kontakt.

Lenke til kommentar

God aften.

Har en knallgod kompis som er slik, men han er slik med alle, uten at jeg skjønner hvorfor.

Han sier ofte at han ringer opp om 5 min., noe han så å si aldri gjør.

Det spiller ikke noen rolle hvem det er. Om det er moren hans, bestemoren hans, bestekompis, fuckfriend eller annet er likegyldig, men god kompis - det er han faktisk!

Skjønner dog ikke hvor vanskelig det kan være og til tider finner jeg det noe irriterende.

Endret av SilvioBerlusconi
Lenke til kommentar

Tenkte bare på om det har skjedd over tid, om det er stor hyppighet. Om TS har prøvd å ringe mye, om denne vennen noensinne tar kontakt tilbake... Dersom det kun er TS som tar kontakt og vennen aldri gjør det tilbake og sjelden svarer, så tror jeg i alle fall at det kan være greit å vente!

Det var det jeg mente, sa det bare med færre ord. ;)

Lenke til kommentar

Ts her.

Jeg har kommet frem til (med hjelp fra dere :) ) at jeg ikke skal ta kontakt. Det blir feil at det blir så ensidig. I et vennskap så skal begge parter gi.

Siden vi hadde en avtale, og jeg prøvde å holde den, så har jeg gjort det jeg kan. Det viser bare at jeg faktisk er pålitlig, mens min venn ikke er.

Anonymous poster hash: 8f713...45f
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...