Håvard Hofstad Ruud Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Rise of the Tomb Raider kommer i 2015.Tre ganger så mye å utforske i neste Tomb Raider Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Rise of the Tomb Raider: Focus Group ? Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Siden det vises frem av Microsoft, betyr det at det kun kommer til xbox? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Siden det vises frem av Microsoft, betyr det at det kun kommer til xbox? Nei, kan også være at denn l kommer på Xbox One før andre steder eller at det erekstra ting på Xbox Lenke til kommentar
Krepp Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Herlig, jeg gleder meg! Jeg håper bare man slipper multiplayer. Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Men DENNE trailern var vel IKKE in-game footage? Eller...??? (Går ut i fra det ettersom det ikke ble "reklamert" med in-game...) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Nei, men pleier som regel kun å ha "teasers" ved annonseringer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Tomb Raider var helt klart ett av fjorårets beste! Og det gav meg spillegløden tilbake i en allers utbrent periode! Det er klart jeg gleder meg til mere Lara Croft 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Mindre lineært og mindre "Hit X to survive" please. Eg blir alltid litt trist når eg kjem over sekvensar i spel der du får beskjed om å trykke ein knapp hurtig nok for å overleve. Endret 9. juni 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Mindre lineært og mindre "Hit X to survive" please. Eg blir alltid litt trist når eg kjem over sekvensar i spel der du får beskjed om å trykke ein knapp hurtig nok for å overleve. Jeg synes faktisk i Tomb Raider 2013 så gjor de det helt fint. Det er å trykke E når hun mister grepet, som gjøra at du faktisk må følge litt med og at hun ikke fester seg som lim til alt. Og at cut scenes som engasjerer litt. Det er en uhyre tynn grense for hvor ofte det kan gjøres og til hvilken grad, men om de tar alt gameplay messig fra TR 2013 og fører over til det mye bare med nytt innhold så kommer jeg til å kjøpe dag 1 og storkose meg. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Gleder meg til dette, likte det forrige spillet veldig godt. Men jeg håper de dropper mp, eller ihvertfall mp tophies/achievements. Det var noe dritt i forrige utgave. Fokusere på enda bedre enspiller. 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Ser veldig fram til dette, likte det første spillet utrolig godt, og det ble definitivt ett av spillene jeg brukte mest tid på i høst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå