NeEeO Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Hei, jobber med R1 på fritiden, kjøpte grunnboken, var litt dyr den. Føler at jeg kanskje heller skulle kjøpt oppgaveboka(cosinus) da det ikke er mange oppgaver i Sinus grunnboken. Dere som hadde Sinus r1, hvordan gjorde dere oppgavene? boken? Endret 9. juni 2014 av Prospect Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kjøp de brukt. Noen av de finner du også som PDF på nettet. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Du trenger begge, med mindre du sikter på 3'er. 1 Lenke til kommentar
JohanB Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 som regel er Cosinus boka for ekstra oppgaver, der finnes mange gode oppgaver ja, som kan være greit å jobbe med frem til blant annet en eksamen. og litt vanskeligere oppgaver, så om du synes oppgavene i boka er lett kan du kjøpe Cosinus boka for å smake litt på de vanskelige oppgavene. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2014 Det jeg tenkte ja, men noen anbefalte meg heller å bruke nettet da de mente at det er plenty av dem å gjøre, for eksempel khan academy. Hadde vært kjekt om noen som hadde kunne inboxe meg, og få en grei pris for det. Lenke til kommentar
sony23 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Det er tull at du trenger oppgaveboka. Jeg brukte bare NDLA og fikk 5 på eksamen. 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Det er tull at du trenger oppgaveboka. Jeg brukte bare NDLA og fikk 5 på eksamen. Hmm.. Einstein? Endret 10. juni 2014 av Prospect Lenke til kommentar
olealX Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 NDLA har mange oppgaver med løsningsforslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå