ostenxx Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Hei igjen godtfolk! Jeg har faktisk ny opplysning i saken: I dag mottok jeg et par e- poster fra dekkonline. Den ene e-posten inneholder en annulering av ordre på 4 dekk av samme sort som jeg bestilte, men den har et ukjent ordrenummer. Den andre e-posten inneholder en regning på 4 dekk med 7 dagers forfall. Jeg ringte dekkonline lettere irritert i dag over at de tar denne vendingen i saken. Damen i andre enden av telefonen reagerte med irritasjon og sinne, og fortalte at dekkonline i tyskland påstår at dekkene har blitt forsøkt hentet 4 ganger uten at noen var hjemme på adressen. I mine tidligere mailer og telefonsamtaler med dekkonline har jeg poengtert at dekkene ble bestilt hjem på mine foreldres adresse, og jeg oppga telefonnummer hjem til foreldre samt mobilnummer til foreldre for at de skulle få avtalt henting. Mine foreldre og jeg har ikke hørt noe fra fraktfirma. Damen gikk langt i å si at det dekkonline i Tyskland påstår vedrørende henting, ikke stemmer i praksis. Spørsmålet nå til dere forumbrukere er hva jeg skal foreta meg? Skal jeg betale summen og forhåpentlig bli ferdig med saken, eller skal jeg gå til mer drastiske steg? Eksempelvis anmeldelse og/eller forbrukerrådet. Det som bekymrer meg aller mest er faren for inkasso. Dekkene ligger fortsatt hjemme hos mine foreldre og er ikke hentet, som dere sikkert har skjønt. Dette tross at dette startet allerede i april/mai i år. Endret 22. desember 2014 av ostenxx Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Krikkert??????????? Hvor eeeeeeeer duuuuuuuu? ?? 1 Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Krikkert??????????? Hvor eeeeeeeer duuuuuuuu? ?? ? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 En bruker som er juridisk kompetent. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Bestrid kravet skriftlig, og klag dem inn for forbrukerrådet. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Å bestride kravet skriftlig er vel definitivt det første du bør gjøre. Videre ville jeg vurdert om jeg skulle tatt betalt for lagerleie. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 Å bestride kravet skriftlig er vel definitivt det første du bør gjøre.Videre ville jeg vurdert om jeg skulle tatt betalt for lagerleie.Jepp, gjorde dette og foreslo at de sendte meg ferdig betalte sendesedler for postsending. Fikk disse i går og har returnert dekkene. Etter et halvt år og vel så det, er forhåpentligvis saken ute av verden! Må nesten feires! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå