Albert Andersson Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Sothøne ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Flott av sothøna, med en artig positur. Ser virkelig sint ut denne. Har fotografert noen av disse, men har ikke kommet så nært innpå. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hei Albert ! Flott bilde av Sothøne med et virkelig aggressivt oppsyn. Det er Sothøner i det lokale vannet der jeg bor , men unger har jeg aldri observert. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Flott av sothøna, med en artig positur. Ser virkelig sint ut denne. Har fotografert noen av disse, men har ikke kommet så nært innpå. Mvh Melvin Hei, MotoG.. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Sothønebestanden synes å ha økt her i Fredrikstad de senere årene, og jeg har inntrykk av at de også er blitt mindre sky etter hvert. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Hei Albert ! Flott bilde av Sothøne med et virkelig aggressivt oppsyn. Det er Sothøner i det lokale vannet der jeg bor , men unger har jeg aldri observert. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec. Tusen takk for hyggelig kommentar ! I tillegg til å være raske svømmere, ha sothønene svært kraftige bein, og kan sannsynligvis forårsake skade ved en evt. kampsituasjon. Små sothøneunger har et eiendommelig utseende, og da jeg første gang fikk se en, var jeg redd den kanskje hadde blitt utsatt for menneskelig grusomhet, - den så faktisk ut til å være "flambert" på hodet ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Fin sothøne herr Andersson En fugel som fikk 3 unger hos meg, nja i våtmarken i Andenes i 2012. Sedan dess er det horndykkeren som tatt over og fått 3 unger i 2013 og i 2014?? Ha en fin dag !!!! Hilsen Herr Olsson Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Fin sothøne herr Andersson En fugel som fikk 3 unger hos meg, nja i våtmarken i Andenes i 2012. Sedan dess er det horndykkeren som tatt over og fått 3 unger i 2013 og i 2014?? Ha en fin dag !!!! Hilsen Herr Olsson Hei, Leif Olsson. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Det er spennende tider nå, med flittige fugleforeldre som forsøker å fø og forsvare en ungeflokk som kanskje teller 10 individer. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Fin sothøne herr Andersson En fugel som fikk 3 unger hos meg, nja i våtmarken i Andenes i 2012. Sedan dess er det horndykkeren som tatt over og fått 3 unger i 2013 og i 2014?? Ha en fin dag !!!! Hilsen Herr Olsson Hei, Leif Olsson.Tusen takk for hyggelig kommentar ! Det er spennende tider nå, med flittige fugleforeldre som forsøker å fø og forsvare en ungeflokk som kanskje teller 10 individer. Vennlig hilsen Albert. Ja AA, Albert Andersson, spennende tider ner fuglerne får unger. Et par linerler mater sultne unger ved jobb, and og svaneunger ses i våtmarken og hoppas at få se unger til horndykkeren? God tirsdagskved !!!! Hilsen LO, Leif Olsson ;-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Fin sothøne herr Andersson En fugel som fikk 3 unger hos meg, nja i våtmarken i Andenes i 2012. Sedan dess er det horndykkeren som tatt over og fått 3 unger i 2013 og i 2014?? Ha en fin dag !!!! Hilsen Herr Olsson Hei, Leif Olsson.Tusen takk for hyggelig kommentar ! Det er spennende tider nå, med flittige fugleforeldre som forsøker å fø og forsvare en ungeflokk som kanskje teller 10 individer. Vennlig hilsen Albert. Ja AA, Albert Andersson, spennende tider ner fuglerne får unger. Et par linerler mater sultne unger ved jobb, and og svaneunger ses i våtmarken og hoppas at få se unger til horndykkeren? God tirsdagskved !!!! Hilsen LO, Leif Olsson ;-) Hei igjen, Leif Olsson. Kona mi og jeg følger med på et horndykkerpar som ligger på reir, men det har gått lang tid uten at noen unger har vært å se, så det er mulig at eggene ikke blir utviklet, - det er synd, i så fall. God tirsdagskveld til deg, også , Leif Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Fin sothøne herr Andersson En fugel som fikk 3 unger hos meg, nja i våtmarken i Andenes i 2012. Sedan dess er det horndykkeren som tatt over og fått 3 unger i 2013 og i 2014?? Ha en fin dag !!!! Hilsen Herr Olsson Hei, Leif Olsson.Tusen takk for hyggelig kommentar ! Det er spennende tider nå, med flittige fugleforeldre som forsøker å fø og forsvare en ungeflokk som kanskje teller 10 individer. Vennlig hilsen Albert. Ja AA, Albert Andersson, spennende tider ner fuglerne får unger. Et par linerler mater sultne unger ved jobb, and og svaneunger ses i våtmarken og hoppas at få se unger til horndykkeren? God tirsdagskved !!!! Hilsen LO, Leif Olsson ;-) Hei igjen, Leif Olsson. Kona mi og jeg følger med på et horndykkerpar som ligger på reir, men det har gått lang tid uten at noen unger har vært å se, så det er mulig at eggene ikke blir utviklet, - det er synd, i så fall. God tirsdagskveld til deg, også , Leif Vennlig hilsen Albert. Hei igjen, Albert. Koselig at følje disse vakkre dykkerne og ja som du sier, muligens ikke altid eggene blir utviklet og trist det Jeg har ikke sett dem på noen uke men plutselig kan dem " dykke " opp, som tidligere år og då i lag med unger Bare at følje med I dag ett par sangsvane med tre små, noen dager, gamle unger Hilsen og natta !!!! Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg