Rustymagus Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Spennende nye våpen og leketøy når spillserien entrer science fiction-sjangeren.Se de første spillscenene fra nye Call of Duty Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Såg faktisk bra ut. Kjøpes på flekken! 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Synes det så ganske så kjedelig ut. 4 Lenke til kommentar
Cic3ro Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ser det ikke ut som en treg og litt klønete versjon av Titanfall? Lenke til kommentar
Oyand Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Jøss. Dem har jo laget Crysis 3 Lenke til kommentar
garnok Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 herregud, så tydelig det er at det ikke er live gameplay. INGEN styrer stikka så smooth og sakte. Virker som alle cod spill de siste årene. Du går rundt, og ser på at spillet spilles rundt deg. 6 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Gratulerer med å gå bort ifra det forbanna Modern Warfare søppelet. Har fortsatt ikke troen på at det blir noe annet en drit tho, de sikter altfor bredt.. Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Wannabie Titanfall dette... Håper de ikke har med de latterlige AI-karakterene som totalt ødela min Titanfall opplevelse... Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Haha, latet virkelig fyren som han spilte, eller hadde han noe annet enn en kontroller i handa der? Lenke til kommentar
Truls Bekk Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Gratulerer med å gå bort ifra det forbanna Modern Warfare søppelet. Har fortsatt ikke troen på at det blir noe annet en drit tho, de sikter altfor bredt.. Gratulerer med at du merket det nå. Det siste MW-spillet kom i 2011, nærmere 3 år siden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Skulle gjerne sett ett solid WW2 spill igjen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hvorfor jubler folk over at content blir låst vekk fra masse spillere? AtW Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Gratulerer med å gå bort ifra det forbanna Modern Warfare søppelet. Har fortsatt ikke troen på at det blir noe annet en drit tho, de sikter altfor bredt.. Gratulerer med at du merket det nå. Det siste MW-spillet kom i 2011, nærmere 3 år siden. Lett å missforstå ser jeg nå, men jeg mente var at de endelig gikk en annen vei enn de 6 siste spillene, da de stort sett har vært samme spill med små forskjeller.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Skulle gjerne sett ett solid WW2 spill igjen Enemy Front kommer ut om noen dager. Om det blir solid er en annen sak Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Skulle gjerne sett ett solid WW2 spill igjen Enemy Front kommer ut om noen dager. Om det blir solid er en annen sak Er litt skeptisk til den tittelen, skal være veldig kort etter det jeg har hørt. Får ta til takke med Wolfenstein enn så lenge Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Etter å ha sett gameplay skal jeg faktisk gi COD e ny sjanse. Konseptet historiemessig kan jo være bra. Gameplay kan jo by på mye action om man ikke spiller som en lat bot som på gameplayet her. Og grafikken har tross alt fått en ekstrem overhaling virker det som. Lenke til kommentar
Wild-Viking Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Noen som enda spiller Call of duty??? Lenke til kommentar
Nikolai Hoftun Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Selv om det er fremtidsrettet synes jeg sånn som i black ops II at et sikte kan markere fiendene er tull. Har fienden gps på seg eller? Synes det blir for enkelt.... Håper på mye handling og lite "film". Bra at dronene blir tatt med videre, disse er bra i black ops II. Men burde ta med tanks og fly fra ghost, det er gøyalt der. Bra at man kan velge våpen og utstyr som i black ops II, savnet dette i ghost. Håper de også kommer noen valg med forskjellig utfall som i black ops II. Der fant jeg ut at hendelsene som passer best med min etikk er å drepe Harper (kjeltringen skulle jo tas levende ved ordre), og ta til fange kjeltringen til slutt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå