Togo Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg spiller veldig ofte Vietcong. Du finner meg på ~T}{M~ serveren eller Gameservers.net - Vietcong. Nicket er |GanG|President. Jeg skulle gjerne ha spilt flere spill, men grunnet dårlig tid så får det holde med Vietcong. Må jo opprettholde det høye nivået mitt, vet dere :wink: Lenke til kommentar
Gn0m Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Spiller RuneScape (www.runescape.com) Ganske tøft, over en million brukere, og jeg er på topp 100 Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 (endret) Star Wars Galaxies (MMORPG) Anarchy Online (MMORPG) spilles lite pga tidsmangel Planetside (MMOFPS) BF1942 UT2003 Wolfenstein Enemy Terretory Må legge til FF XI Disse er hva jeg spiller med jevne mellomrom. Har også spilt Everquest men passet ikke for meg. Neocron var tøft men miljøet ble fort ødelagt av små drittunger og folk som bare klager å lager ******skap. Endret 17. november 2003 av Indrazor Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Spiller nesten kun Battlefield 1942 på nettet - det er jo genialt !! Battlefield 1942 - gratis FEIL - det koster penger vettu ! Lenke til kommentar
adams Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Anarchy Online :smile: Det koster noen få kroner, men betaler man for 3, 6 eller 12 mnd av gangen blir det billigere og billigere. Ikke mange kronene pr. dag. Spillet er ganske enkelt genialt bra. Før kjøpte jeg et og annet spill (2-3 i året), men nå har jeg kun 1 spill installert. Svært vanedannende :o Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Skulle nå hatt Funcom's Midgard liggende foran meg jeg... et av de få online-spillene jeg kunne tenkt meg å kjøpe World of Midgard Helt enig Helt enig er også. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Sitter med en Midgard bakgrunn nå, av Midgard Har også sendt en forespørsel til Funcom, men foreløpig er det ikke kommet noe svar i Innboksen gitt. Håper grunnen til det er at de jobber med Midgard Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Skjønner ikke helt hvorfor de ga opp midgard? Okey, så trengte de flere folk til Anarchy Online, men de trengte vel ikke forkaste midgard helt De sa at midgard var rett spill på feil tid. Andre mytologiske spill var også i produskjon. So what? Midgard hadde knust alle andre mytologi spill nedenom og hjem. Nå holder vist funcom på med et nytt horror MMORPG, med ekstra vekt på stemning. Får se åssen det utarter seg. Kanskje det er bare oss nordmenn, evt. skandinaviere som føler at midgard hadde blitt en skuskess, iom. at historien/opplegget er noe vi kjenner oss igjen i Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg spiller cs som f*** *grin* Lenke til kommentar
z10an Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 norwegianmafia.no og CS Lenke til kommentar
Blate Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Venter paa Darkfall jeg. www.darkfallonline.com Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Spiller bare " Raven Shield " online naa , spilte endel MOHAA foer ( kanskje jeg tar en runde igjen snart ) og muligens H&D2 som er paa vei i posten . Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 venter på world of warcraft ! det blir bra ! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Akkurat nå går det for det meste i Counter-Strike og Firearms med klanen. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Akkuratt nå er det bare Call of Duty Lenke til kommentar
P3xy Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Worm 3D CS Bf Generals Ut 2003 ER og blir BEST :nice: Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Americas Army CS Wolfenstein ET skal vel skaffe meg CoD snart også, for å teste det... Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Skjønner ikke helt hvorfor de ga opp midgard?Okey, så trengte de flere folk til Anarchy Online, men de trengte vel ikke forkaste midgard helt De sa at midgard var rett spill på feil tid. Andre mytologiske spill var også i produskjon. So what? Midgard hadde knust alle andre mytologi spill nedenom og hjem. Nå holder vist funcom på med et nytt horror MMORPG, med ekstra vekt på stemning. Får se åssen det utarter seg. Kanskje det er bare oss nordmenn, evt. skandinaviere som føler at midgard hadde blitt en skuskess, iom. at historien/opplegget er noe vi kjenner oss igjen i horror mmorpg? fan, hadde håpet på anarchy online 2 eller noe jeg. Nå som dem har lært så masse om hvordan det er med mmorpg`s, så ville dsikkert blitt helt konge. Hvor har du lest om d horror mmorpg spillet? Har ventet lenge på en skikkelig uttalelse fra funcom om det neste prosjektet. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg har bare hørt rykter om det in-game i AO. Gaute er som sagt satt som leder på det nye prosjektet. Jeg kommer uansett til å spille AO en liten stund til, da det ser ut som han nye game-director'en har litt vett i skallen (noe gaute ikke hadde). Tenkte jeg skulle signe opp for world of warcraft betaen som starter neste måned. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Dere er heldige, jeg får aldri spillt mere spill over nette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå