Gå til innhold

HVilke Online spill spiller dere?


Anbefalte innlegg

Topic sier det meste.

 

Tilleggs Spørsmål:

 

1. Hvilke ville dere gjerne spilt, om dere kunne? (fordi det koster penger, ikke er mange nok som spiller det, har det rett og slett ikke)

 

2. Og hvilke burde jeg få med meg som snart kommer?

 

Hilsen en som akkurat har fått seg ADSL

 

edit: nevn gjerne om det er gratis eller koster penger og..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spiller ganske mye anarchy online.

Det er ganske morsomt når man kommer inn i det, iom at det er et MMORPG.

 

Hvis jeg kunne velge hvilket spill jeg ville spilt måtte det vært Midgard.

Et utrolig bra konsept, som desværre er lagt på hylla inntil videre.

 

World of Warcraft kommer snart :)

 

Du glemte å si at Anarchy Online koster penger for å spille , det er faktisk dyrt også.

 

 

Spiller selv Counter-strike på nettet, det er en gratis mod til spillet Half-life som du kan få kjøpt i butikken til under hundrelappen.

Lenke til kommentar
Du glemte å si at Anarchy Online koster penger for å spille , det er faktisk dyrt også.

Ja, det koster penger. So what? Da slipper man å ha små barnslige 14tisser som spiller det. Eller iallefall nesten.

 

70,- i måneden får det til å leve på vann og brød eller? ;)

Spiller selv Counter-strike på nettet, det er en gratis mod til spillet Half-life som du kan få kjøpt i butikken til under hundrelappen.

Hørte at 1.6 når det kommer i 'final', vil koste penger fordi det bare blir tilgjengelig som 'stand-alone' via steam, som blir en månedlig betalingstjeneste.

Lenke til kommentar
Preview av midgard.

*awe* :cry:

 

:cry:

 

Spiller selv Counter-strike på nettet, det er en gratis mod til spillet Half-life som du kan få kjøpt i butikken til under hundrelappen.

 

Hørte at 1.6 når det kommer i 'final', vil koste penger fordi det bare blir tilgjengelig som 'stand-alone' via steam, som blir en månedlig betalingstjeneste.

 

Hmmm...høres ut som en OK idé, så slipper man alle fjortissene og barnslige folkene :)

Lenke til kommentar
Ja, det koster penger. So what? Da slipper man å ha små barnslige 14tisser som spiller det. Eller iallefall nesten.

 

ehhhh 14tisser får penger av mamma de....... så du finner dem også på online spill som koster penger! desverre :(

 

Jeg har sagt det før og sier det igjen, Planetside. (core combat)

 

hva med å si at det også koster penger? hehe.... :D Planetside ROCKS når du kommer inn i gamet..... :wink:

 

Spiller selv GENERALS ZH koster mye i butikken og gratis online. + masse ræ**a patcher....... 8)

Lenke til kommentar

Vel det kommer vel litt ann på hvilken sjanger du helst vil spille innen...

 

www.astonia.com

Et meget bra MMORPG som er gratis i test perioden på 28 dager. Etter det så har du sjangsen til å bestemme selv om du vil betale for en måned, tre måneder, et halvt år eller et helt år. Desto lengre tid du velger å betale for med en gang, desto billigere får du det.

 

www.thule-online.co.uk

Dette er et spill som jeg sammen med en del andre personer rundt om i verden prøver å lage, og forhåpentligvis slipper vi en Beta test version like etter nyttår. Det er meningen at dette skal bli et gratis online spill.

 

Det er selvfølgelig mange andre spill jeg kan ta med men det siste jeg vil nevne er:

www.dransik.com

Også et bra MMORPG etter min mening, men vet ikke hvordan det er med pris og slikt nå...jeg prøvde det bare i lukket alpha test.

 

Håper du finner noe du liker!:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...