almoh Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hei alle sammen, i går jeg så på lagene i vm 2014 og jeg er 80 % sikker på at et av de lagene vinner vm, Brazil, Tyskland , Argentina og Spania men vi kan aldri glemme Italia også. men jeg tror et av de første fire lagene som jeg nevnte vinner Vm 2014. jeg er også litt sikker på at Brazil og Tyskland kommer til semifinalen og møter hverandre og hvem av dem går til finale det er vanskelig å si. Argentina også jeg tror kommer til semifinale men om de møter Spania der, det er jeg usikker på. men selv om Argentina ikke er så god defensivt jeg tror de kommer helt til finalen. det er mine tanker om Vm 2014 jeg vil høre hva dere tror og hvem tror dere kommer til å vinne Vm. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Må ikke glemme Frankrike som er en skikkelig outsider til gullet. De har kanskje VM's beste sentrale midtbanetrio og har imponert endel i treningskampene sine før VM. Ribery tror jeg ikke blir så veldig savn. Han var ikke akkurat på formtoppen mot slutten av sesongen med Bayern. Har gode spillere i front der uansett i klasse-spillerne Griezmann, Benzema, Remy og/eller Valbuena. Forsvaret er det heller ikke noe å si på. Tipper det blir Varane/Konscielny og Evra/Debuchy på backene. Tillegg har du Uruguay, Colombia og Elfenbenkysten som på papiret har sterke spillere. Men VM-finalen blir Argentina-Brasil tror jeg. Skikkelig hatoppgjør det Endret 9. juni 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå