Rusher Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Tittelen sier alt, jeg har fulgt denne: http://www.mcmyadmin.com/#/download til punkt og prikke, og alt starter som normalt med kommandoen nederst på siden der. Deretter gjør jeg dette for å at dette skal starte automatisk ved reboot. First you start editing your crontab by running crontab -e - It may prompt for you to chose a text editor, in which case chose nano. Using the editor, add the following line: @reboot cd ~\McMyAdmin && screen -dmS McMyAdmin ./MCMA2_Linux_x86_64 Then save and exit (ctrl+x in nano) to apply your changes. Now every time the machine boots, McMyAdmin will start silently in the background as the user you installed it as. Men det skjer fint lite ? Ubuntu 13.10 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2014 Ser ut som det var ~ tegnet som spolerte hele festen. Men, hvorfor har MC serveren som kjører under Ubuntu høyere minnebruk, en den som kjører under WS2012? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hvorfor har du backslash istedenfor slash der? Det fungerer nok ikke :-) Lenke til kommentar
AM2petterk Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ser ut som det var ~ tegnet som spolerte hele festen. Men, hvorfor har MC serveren som kjører under Ubuntu høyere minnebruk, en den som kjører under WS2012? Det ville jeg spurt utviklerne av programmet om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå