ReaveЯ Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Hei. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal ta dette så tar det her. Hver gang jeg skal spille av en serie på HBO Nordic så stopper streamen opp helt etter maks 1 minutt. Det som er merkelig at hele nettverket her i seg selv blir tregt etter jeg streamer via HBO Nordic. Vet det høres helt merkelig ut, men er fakta.. Dette her skjer kun når det gjelder denne tjenesten. Jeg får ikke streamet av uten at det blir "buffet".. Bruker alt for lang tid å "loade" en nettside etter jeg har streamet med HBO Nordic. Så jeg må enten restarte PCen eller restarte ruteren for at nettverket ikke skal være så tregt lenger. Har prøvd de fleste serier der og det har ikke noe å si hvilke type serier du streamer, fortsatt samme feil med at nettleseren og selve nettverket blir tregt etter kort tid jeg setter på serien. Hva er dette for noe ? Veldig kjipt at jeg må ty til nedlasting av f.eks GoT, siden streaming-tjenesten ikke vil fungere. Sjekket forresten pingen i Command Prompt før og etter. Før: 30ms Etter: 1000(!)ms Noe som virkelig ikke henger på greip her altså.. Endret 9. juni 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Bumper denne i håp at noen veit hva det kan være som er feil Lenke til kommentar
Drt Projectz Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg har akkurat det samme problemet her!Nettet mitt går fra 15Ned 1,2 Opp til 0,9 Ned og 0,8 Opp etter jeg har startet en serie på HBO Nordic. ( Ping fra 7 Før og over 400 Etter)Aner ikke hva som er problemet. Var i kontakt med internettleverandøren min, og de kunne ikke skjønne hvorfor jeg hadde så dårlig nett - men det var før jeg visste at det var HBO Nordic som forårsaket det. De kunne ikke se noe støy på linja heller, om jeg husker riktig. Lagde meg bruker her for å finne ut av problemet, for det irriterer meg grenseløst. Får bare sett 5 - 15 sekunder om gangen før serien må buffre i 10 - 20 sekunder.Noen som aner hva problemet kan være? BUMP:) Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Bumper denne i håp at noen veit hva det kan være som er feil Hvis du bruker Chrome, så er det bugget.. prøv IE f ex. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2014 Fikk mail fra HBO Nordic i går og sa at de jobbet på spreng for å fikse det. Det var visst flere som sliter med det samme. Jeg har dog hatt det der nesten en måned skulle man tro... Er nesten så jeg burde få igjen pengene for det der. Jeg har knapt få sett på en serie. Lenke til kommentar
Drt Projectz Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Bumper denne i håp at noen veit hva det kan være som er feil Hvis du bruker Chrome, så er det bugget.. prøv IE f ex. Funket ikke i IE, Chrome eller Firefox. Samme problem oppstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå