NeEeO Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Pleier å se amerikanske politimenn med svære mager og dårlig fysisk form på nyhetene. En skulle lure på hvordan de klarer å bevege seg og om de klare å løpe... Har de ikke tilsvarede fysiske tester som i Norge? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Dem har vel blitt feite etter at dem begynte i politiet kanskje? Sitte i patruljebil og spise smultringer hele dagen hjelper på. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 De har fysiske opptakskrav. Er usikker på om de har en felles skole eller om det er flere, men fant en liste over fysiske krav på en politiskole i USA. http://continue.weber.edu/policeacademy/physical-fitness-requirements/ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Det er vel krav til å bli politi, men ikke til å være politi. Dem burde ha gjevnlig trening i arbeidstiden etter min mening. Endret 9. juni 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 De har fysiske opptakskrav. Er usikker på om de har en felles skole eller om det er flere, men fant en liste over fysiske krav på en politiskole i USA. http://continue.weber.edu/policeacademy/physical-fitness-requirements/ Det er ikke rart amerikanske politifolk ofte er feite. De fysiske kravene er fullstendig oppnåelige for en halvtrent tjukkas. Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Skal du drive å bli skutt på hele tiden så er det jo en fordel å være litt tykk. Burde egentlig være et krav. Synes det var litt rart at de ikke hadde kjønnsdiskriminerende opptakskrav som i Norge, eller vent litt, nei det var jo ganske fornuftig det. 1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Skal du drive å bli skutt på hele tiden så er det jo en fordel å være litt tykk. Burde egentlig være et krav. Synes det var litt rart at de ikke hadde kjønnsdiskriminerende opptakskrav som i Norge, eller vent litt, nei det var jo ganske fornuftig det. Faktisk så er det helt motsatt, da det jo er mye lettere å treffe noe som er stort, og dessuten er det mye vanskeligere å reparere skuddsår dersom det er mye fett. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 De har fysiske opptakskrav. Er usikker på om de har en felles skole eller om det er flere, men fant en liste over fysiske krav på en politiskole i USA. http://continue.weber.edu/policeacademy/physical-fitness-requirements/ Det er ikke rart amerikanske politifolk ofte er feite. De fysiske kravene er fullstendig oppnåelige for en halvtrent tjukkas. Sant nok. Men var for å svare på om det var fysiske krav :-p Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Skal du drive å bli skutt på hele tiden så er det jo en fordel å være litt tykk. Burde egentlig være et krav. Synes det var litt rart at de ikke hadde kjønnsdiskriminerende opptakskrav som i Norge, eller vent litt, nei det var jo ganske fornuftig det. Faktisk så er det helt motsatt, da det jo er mye lettere å treffe noe som er stort, og dessuten er det mye vanskeligere å reparere skuddsår dersom det er mye fett. Jeg bare sitter og troller jeg var ikke særriøs, men du virker ha peiling har du noen studie som viser at det faktisk er slik du sier, at feite folk kommer dårligere ut av en skuddveksling, jeg prøvde å google selv men fant ikke noe Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 I USA så er det heller ikkje politiutdanning slik som i Norge, der følger dei meir systemet med kursing og interopplæring. Politisjefen er også ei folkevalgt stilling, så får du mest stemmer så får du politimyndigheit uavhengig av øvrige kvalifikasjonar. Og som nemt så er det nok slik som i Norge at ein har opptakskrav, men at vidare trening er på eige ansvar. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Kanskje disse fysiske kravene er bra nok til å ha kustus på brorparten av amerikanerne. Endret 9. juni 2014 av Isbilen 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 De sliter sikkert med rekruttering. Med for høye krav ville de ikke hatt nok politi. Hadde det vært flust med trente karer som søkte, så ville ingen tjukkaser fått jobben. Så enkelt ser jeg på det. 2 Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Har du en oversikt over vekten til alle amerikanske politimenn, eller er dette en "synsing" fra din side? Hva man ser på TV/film er ofte ikke hele sannheten... Lenke til kommentar
Copernicus Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Skal du drive å bli skutt på hele tiden så er det jo en fordel å være litt tykk. Burde egentlig være et krav. Synes det var litt rart at de ikke hadde kjønnsdiskriminerende opptakskrav som i Norge, eller vent litt, nei det var jo ganske fornuftig det. Faktisk så er det helt motsatt, da det jo er mye lettere å treffe noe som er stort, og dessuten er det mye vanskeligere å reparere skuddsår dersom det er mye fett. Jeg bare sitter og troller jeg var ikke særriøs, men du virker ha peiling har du noen studie som viser at det faktisk er slik du sier, at feite folk kommer dårligere ut av en skuddveksling, jeg prøvde å google selv men fant ikke noe Det er nå verdt å nevne at over 90% av politifolkene i USA aldri vil fyre av pistolen sin i løpet av politikarrieren deres. Ut ifra dette kan man konkludere med at sjansene for å bli skutt i løpet av sin karriere er minimale. Endret 9. juni 2014 av Copernicus Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 En politimann i USA er forjävlig underbetalt og er fattige, og fattige folk spiser billig söpplemat som donuts og macdonalds... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå