AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Når man har vondt i hode, diaré og er svimmel heter det noe, en diagnose. Liksom lurte bare på hvordan jeg skal fortelle jobben. Tror jeg blir borte i en uke, har opplevd dette flere ganger før. Pleie å ta dager. Anonymous poster hash: 152e2...e94 Anonymous poster hash: 917bc...0c3 Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kan være utallige grunner til at man har vondt i hodet, diaré og er svimmel. Men omgangssyke er vel en vanlig grunn. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Du trenger jo ikke selvdiagnostisere noe som helst... bare fortell om hva som gjør at du ikke kan jobbe. Du nevnte jo hodepine, diaré og svimmelhet. Du trenger sikkert ikke ramse opp alt, bare ta det viktigste. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Du sier at du er syk. PUNKTUM. Arbeidsgiver har ingenting med hvordan syk du er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Blir litt dumt å gi deg selv en diagnose. Du må egentlig ikke fortelle noe som helst hvordan syk du er, men om du føler det blir lite troverdig å bare si syk, kan du jo fks si omgangssyke eller i verste fall ramse opp det du sa her. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Du sier at du er syk. PUNKTUM. Arbeidsgiver har ingenting med hvordan syk du er. Trodde at ved bruk av egenmeldinger måtte du oppgi grunn eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Prøv å få snakket med en lege for sykemelding også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå